کد خبر:3978
پ

کارگاه آموزشی”مبانی مدیریت رنگ در ماشین آلات لارج فرمت ” برگزار شد

کارگاه آموزشی “مبانی مدیریت رنگ در ماشین آلات لارج فرمت ” زیر نظر “محمدرضا فاطمی” در عصر سه شنبه سوم بهمن ماه در بستر مجازی و نیز حضوری(محدود با توجه به شرایط کرونایی) برگزار شد. زندی به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، با همکاری دفترامور چاپ و نشر وزارت فرهنگ […]

کارگاه آموزشی “مبانی مدیریت رنگ در ماشین آلات لارج فرمت ” زیر نظر “محمدرضا فاطمی” در عصر سه شنبه سوم بهمن ماه در بستر مجازی و نیز حضوری(محدود با توجه به شرایط کرونایی) برگزار شد.

زندی به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، با همکاری دفترامور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه چاپخانه داران استان گلستان کارگاه آموزشی “مبانی مدیریت رنگ در ماشین آلات چاپ لارج فرمت” زیر نظر “محمدرضا فاطمی” تشکیل شد.

«محمدرضا فاطمی» در این کارگاه که حدود 2 ساعت به طول انجامید؛ گفت: در واقع مدیریت رنگ به طور کلی دانشی است که نحوه کار با رنگها در تکنولوژی های مختلف از لحظه تولید تا استفاده در دستگاههای مختلف را کنترل می کند.

وی افزود: دستگاه های چاپ لارج فرمت و فلت بد پایه های بسیاری از بازارهای تجاری و صنعتی رو به رشد هستند که هر روزه دستگاه های چاپ، جوهرها و مدیاهای جدیدی روانه بازار می شوند. که امروز توجه بسیاری از افراد خلاق در زمینه تبلیغات را به خود جلب کرده اند.

فاطمی ادامه داد: این روزها در زمینه چاپ و تبلیغات، مدیریت رنگ ها نقطه کلیدی و بسیار مهمی است. داشتن نتیجه رنگی خوب، نیازمند مدیریت رنگ ها و دانستن فاکتورهای مهم در این زمینه و رعایت کردن آن ها است.

مدرس کارگاه افزود: از موارد مهم و اساسی که در مدیریت رنگ در دستگاه های چاپ لارج فرمت و فلت بد می توان نام برد، نرم افزار RIP، جوهر و نوع مدیا می باشد همچنین دما، رطوبت، فشار هوا از فاکتورهای دیگری هستند که در چاپ و ظاهر رنگ ها تاثیر گذار است.

گفتنی است؛ در تاریخ چهارم و یازدهم بهمن ماه از ساعت 20 تا 22 کارگاه ” راهکارهای بازاریابی در صنعت چاپ برای سال 1401″ زیر نظر “آرش نیک دست” در نشانی https://room.gharar.ir/2d4c6913-c577-441a-a819-263791ad793d برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

کلید مقابل را فعال کنید