کد خبر:2772
پ

چهار میلیارد تومان بسته معیشتی در مناطق محروم گلستان توزیع می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت:بیش از هشت هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع چهار میلیارد تومان در نقاط کمتر برخوردار گلستان توزیع می شود. به گزارش تحرک‌نو؛حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب و […]

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت:بیش از هشت هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع چهار میلیارد تومان در نقاط کمتر برخوردار گلستان توزیع می شود.

به گزارش تحرک‌نو؛حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب و اجرای امینانه نیات واقفان چهاردهمین رزمایش سراسری مواسات همزمان با کشور در گلستان اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود:بیش از هشت هزار بسته معیشتی شامل اقلام مختلف با کیفیت مناسب به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع چهار میلیارد تومان طی دو مرحله در ماه محرم و صفر در نقاط کمتر برخوردار استان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد:همچنین در آغاز سال تحصیلی جدید هزار بسته مهر تحصیلی و نوشت افزار ایرانی- اسلامی در مناطق محروم توزیع می‌شود.

سلیمانی فرد گفت:در آستانه سال تحصیلی امیدواریم بتوانیم با همت وقف و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی مشکلی از اقشار آسیب پذیر جامعه را حل کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + پانزده =

کلید مقابل را فعال کنید