کد خبر:4577
پ

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مناسبت «روز جمهوری اسلامی»

محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پیامی دوازدهم فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در متن این پیام آمده است: دوازدهم فروردین‌ماه «روز جمهوری اسلامی» روز انتخاب، هوشیاری، بصیرت، بینایی، بلوغ فکری و سیاسی امت در سایه‌ی اسلام و روز […]

محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پیامی دوازدهم فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در متن این پیام آمده است:

دوازدهم فروردین‌ماه «روز جمهوری اسلامی» روز انتخاب، هوشیاری، بصیرت، بینایی، بلوغ فکری و سیاسی امت در سایه‌ی اسلام و روز تبلور اتحاد، ایمان، به ثمر نشستن نهال اراده، ایستادگی و روز سربلندی وطن و قدم زدن بر فراز رنگین‌کمان عزت و آزادی است.

دوازدهم فروردین‌ماه ایام‌الله است؛ روزی که دهانی به وسعت ایران با فریادی گویا، رسا و پرطنین برای ساختن خانه‌ای امن برای اسلام، دفاع از مظلومان جهان و مبارزه با استعمارگران به جمهوری اسلامی «آری» گفتند.

این‌جانب ضمن تبریک «روز جمهوری اسلامی» به اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و قرآنیان و عموم مردم ولایت مدار استان گلستان؛ بر این باورم که امروز بر ماست تا اهداف، اندیشه‌ها و باورهای انقلاب اسلامی را به‌خصوص برای نسل جوان کنونی در گام دوم انقلاب و در مسیر تمدن بزرگ اسلامی با اخلاص و صداقت تبیین کنیم و این درخت ریشه‌دار و مستحکم را به ویژه در این سال که مزین به سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» بالنده‌تر سازیم.

گفتنی است؛ روز ۱۲ فروردین ۱۳۵۸، نتایج رفراندومِ تغییر رژیم که روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین برگزارشده بود، اعلام شد که طی آن بیش از 98 درصد شرکت‌کنندگان به «جمهوری اسلامی» رأی «آری» دادند که در تقویم رسمی کشورمان این روز به نام «روز جمهوری اسلامی» نام‌گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − نه =

کلید مقابل را فعال کنید