کد خبر:8305
پ

پس از سفر رئیس جمهور، گلستان به کارگاه عمرانی خدمت تبدیل شده است.

دکتر زنگانه استاندارگلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه؛ استاندارگلستان اظهارکرد: گلستان دومین استان حادثه خیز کشور است و تلاش داریم تا پایان دولت سیزدهم بیش از ۸۰ درصد آن ایمن شود ودرصورت ایمن سازی مسیر بهشهر به بجنورد میتوان گفت یک کار انقلابی است. دکترزنگانه افزود: تعریض جاده قدیم بندرگز به گرگان برای کاهش […]

دکتر زنگانه استاندارگلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه؛
استاندارگلستان اظهارکرد: گلستان دومین استان حادثه خیز کشور است و تلاش داریم تا پایان دولت سیزدهم بیش از ۸۰ درصد آن ایمن شود ودرصورت ایمن سازی مسیر بهشهر به بجنورد میتوان گفت یک کار انقلابی است.
دکترزنگانه افزود: تعریض جاده قدیم بندرگز به گرگان برای کاهش بار ترافیکی با اعتبار مصوب در دست اجراست و همچنین مسیر های کلاله ،گالیکش، تنگراه در راستای حفظ جان مردم در حال بهبود و مناسب سازی است
وی تخصیص اعتبارات حوزه راهداری را بیش از ۳ برابرنسبت به مشابه سال۹۹ دانست وگفت: تمام پروژه‌های راهی که غیر فعال بوده اند پس از سفر رئیس جمهور فعال شدند و گلستان به کارگاه عمرانی خدمت تبدیل شده است.
وی در خصوص کمربندی گرگان گفت: تلاش داریم از طریق ماده ۲۷ و با ورود سرمایه گذار این پروژه مهم را به پایان برسانیم و همچنین جاده بندرترکمن به آق قلا که به طول ۳۴ کیلومتر به جاده مرگ معروف شده بود ۹ کیلومتر از سمت آق قلا و ۹ کیلومتر از طرف بندرترکمن اصلاح و آماده بهره برداری است و باقی مسیر نیز در حال اجراست
استاندارگلستان ازحمایت اصحاب رسانه از مدیران در پروژه های توسعه ای استان گفت: این حمایت باعث تسریع درروند رشد و پیشرفت استان خواهد بود
دکتر زنگانه درخصوص پروژه گردشگری آشوراده اظهارکرد: با هماهنگی مجاری قانونی این پروژه در حال اجراست و مجوزات لازم از سازمان حفاظت محیط زیست اخذ شده و خوشبختانه هیچ تعارض قانونی در اجرای این پروژه وجود ندارد و با حمایت های رئیس کل دادگستری و دادستانی استان با قوت و قدرت بکار خود ادامه خواهد داد.
دکترزنگانه افزود:در اجرای پروژه های مصوبات سفردولت به استان خوشبختانه ۱۰۰ درصد تعهدات مالی در سال ۱۴۰۰ و۱۴۰۱ انجام شده و از رسانه ها می خواهیم مطالبه‌گری لازم را داشته باشند و اجازه ندهند حاشیه‌ها مانع از روند توسعه استان شود.
استاندار گلستان افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران بسیار ارزشمندهستند اما متاسفانه مشکلاتی در خصوص بیمه، معیشت و مسکن دارند که باید در مسیر رفع آنها تلاش کنیم.
وی درخصوص عدم پرداخت بدهی های ادرات به رسانه ها گفت: تمام دستگاه های اجرایی موظف هستند تا پایان سال بدهی خود به رسانه‌ها را پرداخت وتسویه کنند و درصورت عدم همکاری ،گزارش اقدامات آنها به بازرسی وزارتخانه تابعه منعکس ودرپرونده مدیران دستگاه درج خواهد شد.
استاندار گلستان درخصوص پتروشیمی گلستان بیان کرد: خوشبختانه با تفویض اختیارات رئیس قوه قضاییه به رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان روند کار پتروشیمی گرگان سرعت گرفت و بسیاری از موانع پیچیده آن مرتفع شده است .
وی افزود: با موافقت وزارت نفت ، هلدینگ خلیج فارس به عنوان سرمایه‌گذار این پروژه ،همراهی خود را اعلام و با مذاکرات انجام شده مجوز افزایش سرمایه از طریق بورس صادر شده است.
استاندار گلستان گفت: اجرای پروژه پتروشیمی گلستان حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان به درآمد ناخالص استان کمک میکند و برای رسیدن به درآمد سرانه میانگین کشوری در افق ۱۴۰۴ نیازمند جذب سرمایه گذاران هستیم .
زنگانه افزود: در دولت سیزدهم با همکاری بانک‌های استان اتفاقات بسیار خوبی برای واحدهای تولیدی که با مشکلات نقدینگی مواجه بودند رقم خورد و باعث جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و تعدیل نیروها شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 1 =

کلید مقابل را فعال کنید