کد خبر:15091
پ

پرداخت ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات تشویقی ازدواج به دهه شصتی‌ها در گلستان

خبرنگار عاطفه زمانی: معاون سیاسی،امنیتی استان گلستان گفت: ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات تشویقی ازدواج به دهه شصتی‌ها در گلستان اعطا شده است. به گزارش خبرنگار تحرک نو از گرگان، سیدعلی مهاجر در جشنواره استانی تجلیل از برگزیدگان جایزه استانی رویداد جوانی جمعیت در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار کرد:بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات تشویقی […]

خبرنگار عاطفه زمانی:

معاون سیاسی،امنیتی استان گلستان گفت: ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات تشویقی ازدواج به دهه شصتی‌ها در گلستان اعطا شده است.

به گزارش خبرنگار تحرک نو از گرگان، سیدعلی مهاجر در جشنواره استانی تجلیل از برگزیدگان جایزه استانی رویداد جوانی جمعیت در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار کرد:بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات تشویقی ازدواج به دهه شصتی‌ها در گلستان اعطا شد و در دور دوم سفر هیات دولت به گلستان ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای پایش ژنتیک زوجهای جوان تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: امروز دشمن در فضای تهاجم و جنگ نرم همه توجه خود را به کانون خانواده معطوف کرده است و امید داریم که اقدامات انجام شده منجر به جوانی جمعیت شود.

در این مراسم سعید گلفیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در دومین رویداد استانی جوانی جمعیت رتبه اول را از بین ۴۶ دستگاه اجرایی استان کسب کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

کلید مقابل را فعال کنید