کد خبر:4214
پ

پاسخگویی مدیر مخابرات منطقه گلستان بهمراه عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران سوالات مردم

همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان گلستان، مدیر مخابرات منطقه گلستان بهمراه عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران پاسخگوی سوالات مخابراتی مردم بود. به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از اداره روابط‌عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی ضمن اعلام این خبر افزود: با حضور مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات […]

همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان گلستان، مدیر مخابرات منطقه گلستان بهمراه عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران پاسخگوی سوالات مخابراتی مردم بود.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از اداره روابط‌عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی ضمن اعلام این خبر افزود: با حضور مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و همزمان با سفر رئیس جمهور به استان، میز ارتباط مردمی در محل اداره کل فناوری اطلاعات تشکیل وسوالات مخابراتی مردم پاسخ و مشکلات مطرح شده مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با تاکید بر لزوم آگاهی از مشکلات و مسائل مرتبط با مخابرات به جهت سرعت بخشیدن به رفع آن گفت: در ستاد ارتباط مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که همزمان با سفر آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری به استان تشکیل شد، مراجعه کنندگان مسائل و درخواستهای خود را مطرح و دستورات لازم به منظور رفع آنها داده شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 13 =

کلید مقابل را فعال کنید