کد خبر:13999
پ
رئیس فدراسیون فوتبال:

 ورود چهار سری تجهیزات VAR به کشور

رییس فدراسیون فوتبال گفت: چهار سری از ۶ سری تجهیزات و امکانات کمک داور ویدئویی VAR بزودی وارد کشور خواهد شد. مهدی تاج عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار تحرک نو ؛ اظهار کرد: تا کنون هزینه شش سری را توسط فیفا پرداخت شده و دو سری آن وارد کشور شده است که […]

رییس فدراسیون فوتبال گفت: چهار سری از ۶ سری تجهیزات و امکانات کمک داور ویدئویی VAR بزودی وارد کشور خواهد شد.

مهدی تاج عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار تحرک نو ؛ اظهار کرد: تا کنون هزینه شش سری را توسط فیفا پرداخت شده و دو سری آن وارد کشور شده است که با واردات تجهیزات مورد نظر از سوی وزارت ورزش و جوانان،‌ مشکل اصلی این بخش از فوتبال کشور حل خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: شرایط ایجاد شده برای حضور تیم‌ها در مسابقات جام نخبگان و جام باشگاه‌های آسیا از مسئول صدور مجوزهای حرفه‌ای فدراسیون خواسته ایم تا شرایط را اعلام کنند.

وی اذعان کرد: وضعیت مالکیت پرسپولیس و استقلال مشخص است، اما شرایطی که ای‌اف‌سی (AFC) اعلام کرده کمی متفاوت بوده که در این مورد بررسی ها انجام خواهد شد.

وی با اشاره به درخشش تیم ملی فوتبال ساحلی کشور در مسابقات جام جهانی تصریح کرد: به منظور تقویت انگیزه بیشتر بازیکنان، سعی کردیم پاداش سه بازی مقدماتی را پرداخت کنیم و رییس فیفا خود در این مسابقات حضور دارند و جلساتی هم داشته و ما هم عصر فردا راهی دوحه خواهیم شد و جلساتی با وی برگزار خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

کلید مقابل را فعال کنید