کد خبر:6693
پ

ورود سالانه ۳۵ هزار پرونده در حوزه تغییر کاربری زمین

مدیرکل پیشگیری از جرم معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: در حوزه تغییر کاربری غیرمجاز، سالانه برای ۳۵ هزار پرونده در محاکم کشور رأی صادر می‌شود. به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حسین پورمند در آئین رونمایی از سامانه مدیریت زمین در گلستان اظهار کرد: ۵۲ عنوان مجرمانه سالانه در رابطه […]

مدیرکل پیشگیری از جرم معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: در حوزه تغییر کاربری غیرمجاز، سالانه برای ۳۵ هزار پرونده در محاکم کشور رأی صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حسین پورمند در آئین رونمایی از سامانه مدیریت زمین در گلستان اظهار کرد: ۵۲ عنوان مجرمانه سالانه در رابطه با موضوع زمین در قوه قضائیه وارد می شود که فقط در حوزه تغییر کاربری غیرمجاز، سالانه برای ۳۵ هزار پرونده در محاکم کشور رأی صادر می‌شود که البته این علاوه بر پرونده هایی است که در مرحله دادسرا مختومه می شود.
پورمند افزود: در بستر سامانه پنجره واحد، مدارک و اسناد و درخواست ها بارگذاری می شود و مطابق قانون و مقررات برای همه افراد متقاضی، در صورت قانونی بودن درخواست، مجوز صادر می شود .
وی ادامه داد: پیش بینی ما این است که تا پایان سال ۱۴۰۲ با اجرای کامل این سامانه، حدود ۵۰ درصد جرایم حوزه زمین، تخلفاتی که در حوزه زمین اتفاق می افتد و تعدی به محیط زیست، کاهش پیدا کند.
پورمند با بیان اینکه خوشبختانه سازمان های دولتی همکاری خوبی با دادگستری استان داشتند گفت: داده ها و اطلاعات آنها بارگذاری شده است و امروز این سامانه در گلستان به عنوان دوازدهمین استان، رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =

کلید مقابل را فعال کنید