کد خبر:6889
پ

وجود ۵۴ هزار واحد مسکونی ناپایدار در گلستان

استاندار گلستان از ناپایداری ۵۴ هزار واحد مسکونی در گلستان خبر داد. به گزارش تحرک نو؛ علی محمد زنگانه در ستاد باز آفرینی شهری پایدار استان گلستان که با حضور محمد آیینی، معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: هر کدام […]

استاندار گلستان از ناپایداری ۵۴ هزار واحد مسکونی در گلستان خبر داد.

به گزارش تحرک نو؛ علی محمد زنگانه در ستاد باز آفرینی شهری پایدار استان گلستان که با حضور محمد آیینی، معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: هر کدام از شهرداران و فرمانداران موظف هستند فاصله بین متوسط سرانه شهر در بافت ناکارآمد را با سرانه شهر استخراج و نیاز ها را شناسایی کنند و مداخلاتی که برای رسیدن به این سرانه نیاز است را پیشنهاد دهند.
وی به لزوم اطلاع رسانی بیشتر در خصوص بسته جامع تشویقی بافت فرسوده اشاره کرد و گفت: اگر سازندگان از این بسته تشویقی آگاهی داشته باشند قطعا در بهسازی بافت فرسوده با مردم مشارکت خواهند کرد.
استاندار گلستان اضافه کرد: با این اوصاف اگر باز هم بافت فرسوده در شهرهای استان باقی بماند کم کاری ما را نشان می دهد.
وی گفت: ۱۶۰ هزار هکتار بافت فرسوده در سطح کشور وجود دارد که دو هزار و ۸۰۰ هکتار آن در گلستان است.
وی بیان کرد: از دو میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی ناپایدار در سطح کشور، ۵۴ هزار واحد آن در گلستان بوده که برابر ۲ درصد است.
استاندار گلستان گفت: در یکسال اخیر اعتبارات آبرسانی به شهر گرگان ۳۷ برابر افزایش یافته است و همچنین اعتبارات حوزه حمل و نقل و راهداری استان هم افزایش چشمگیری داشته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

کلید مقابل را فعال کنید