کد خبر:5710
پ

  واگذاری زمین به صورت الکترونیکی در شهرک‌ها و نواحي صنعتی گلستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان با بیان اینکه فرآیند کاغذی واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان حذف شد،گفت: به جهت تسهيل در امر سرمايه گذاري از ابتداي سالجاري كليه مراحل واگذاري زمين در شهركها و نواحي صنعتي استان به صورت الكترونيكي انجام مي شود. شهمرادی افزود:هدف از اجرای این طرح از بین بردن بروکراسی‌ […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان با بیان اینکه فرآیند کاغذی واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان حذف شد،گفت: به جهت تسهيل در امر سرمايه گذاري از ابتداي سالجاري كليه مراحل واگذاري زمين در شهركها و نواحي صنعتي استان به صورت الكترونيكي انجام مي شود.

شهمرادی افزود:هدف از اجرای این طرح از بین بردن بروکراسی‌ زائد اداری و کاهش رفت و آمد صنعتگران به دفتر مرکزی شرکت‌ شهرکهای صنعتی ، حذف اعمال نفود، حذف امضاهای طلایی و در راستای شفافیت، و مبارزه با فساد و رانت در دولت مردمی است که تمام امور مرتبط با انتخاب قطعات زمین، بارگذاری مدارک و مجوزها، ارسال فرم محاسبه قیمت و واریز وجه به صورت کاملا الکترونیکی و توسط متقاضي انجام مي شود.


مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان در خصوص نحوه فرآيند كار تصريح كرد تمام درخواست كننده گان می‌توانند با مراجعه به سامانهhttp://eservice.isipo.ir نسبت به ثبت نام و ارائه درخواست خدمت مورد نظر اقدام و عملیات تخصیص زمین را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 2 =

کلید مقابل را فعال کنید