کد خبر:3641
پ

واحدهای ۴۰ و ۵۰ متری در طرح نهضت ملی مسکن ساخته شود

کسب و کار نیوز (https://kasbokarnews.ir/?p=874287)_ بازار مسکن مدتی طولانی درگیر رکود بوده اما به نظر می رسد این روزها عرضه آپارتمانهای زیر قیمت و نقلی افزایش داشته است. همواره مشتریان دست به نقد برای آپارتمانهای کوچک متراژ وجود دارد و عرضه این املاک همیشه مشتری پسند بوده است. ◾️بر اساس اظهارات فعالان بازار مسکن به […]

کسب و کار نیوز (https://kasbokarnews.ir/?p=874287)_ بازار مسکن مدتی طولانی درگیر رکود بوده اما به نظر می رسد این روزها عرضه آپارتمانهای زیر قیمت و نقلی افزایش داشته است. همواره مشتریان دست به نقد برای آپارتمانهای کوچک متراژ وجود دارد و عرضه این املاک همیشه مشتری پسند بوده است.

◾️بر اساس اظهارات فعالان بازار مسکن به رغم افزایش میانگین قیمت مسکن به هر متر 32 میلیون تومان شاهد هستیم که بیشتر معاملات در این بازار حول قیمت هر متر تا حداکثر 25 میلیون تومان انجام می شود. آپارتمان های کوچک متراژ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و رونق خرید و فروش این املاک در همین محدوده قیمتی مشاهده می شود.

✅سلطان محمدی، کارشناس مسکن:

🔹همه شهرهای بزرگ جهان به سمت صنعتی‌سازی و آپارتمان‌های کوچک رفته‌اند و این پدیده مخصوص تهران نیست.

🔹دولت باید در طرحهای مسکنی خود مانند طرح نهضت ملی مسکن، تولید واحدهای ۴۰ و ۵۰ متری را هم در دستور کار قرار داده تا بتواند به نیاز گروه های مختلف جامعه پاسخ دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

کلید مقابل را فعال کنید