کد خبر:14937
پ
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

هیات مدیره انجمن مد و لباس استان گلستان مشخص شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: با مشارکت ۱۰۰ درصدی نمایندگان مجمع عمومی انجمن مد و لباس، انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسی انجمن برگزار شد. به گزارش تحرک نو به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رضا یازرلو ضمن تبریک فرا رسیدن دهه […]

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: با مشارکت ۱۰۰ درصدی نمایندگان مجمع عمومی انجمن مد و لباس، انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسی انجمن برگزار شد.

به گزارش تحرک نو به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رضا یازرلو ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، گفت: با هدف توسعه حوزه مد و لباس و توجه به فرهنگ زیست بوم استان گلستان و ایران اسلامی ، انتخابات انجمن مد ولباس  استان در روز  پنج شنبه ۲۰اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح  در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با حضور نمایندگان مجمع عمومی استان برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت ۱۰۰ درصدی نمایندگان و برپایی مجمع عمومی و در پی آن برگزاری انتخابات، گفت:  از میان ۶ کاندیدای هیات مدیره؛ مهلا جزی،  صدیقه جعفری تیرتاشی، نادیا حافظی بیشتر تعداد آراء را از آن خود کردند و منتخب مجمع شدند.

یازرلو با آرزوی شروع پر رونق و قوت برای هیات مدیره انجمن مد و لباس استان، ادامه داد: بهناز مرجانی هم به عنوان بازرس انجمن با رای اکثریت منتخب شد.

وی در خاتمه گفت: یک نفر بعنوان نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و یک نفر به عنوان نماینده انجمن مد و لباس ایران، ترکیب هیات مدیره انجمن مد و لباس استان گلستان را کامل می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هفت =

کلید مقابل را فعال کنید