کد خبر:2492
پ

هویج هم لاکچری شد!؟

از زمانی‌که پای کرونا به میان جامعه باز شد بازار همه نوع اقلام ازجمله میوه تکان شدید خورد و مصرف میوه‌ها و تره‌بار و… ازجمله لیمو،سیر و این بار هویج روند سعودی بخود گرفت. باتوجه به شرایط کرونایی که موجب برهم زدن تعادل زندگی کردن شد دراین بین سوء استفاده افرادی که بویی از انسانیت […]

از زمانی‌که پای کرونا به میان جامعه باز شد بازار همه نوع اقلام ازجمله میوه تکان شدید خورد و مصرف میوه‌ها و تره‌بار و… ازجمله لیمو،سیر و این بار هویج روند سعودی بخود گرفت.

باتوجه به شرایط کرونایی که موجب برهم زدن تعادل زندگی کردن شد دراین بین سوء استفاده افرادی که بویی از انسانیت نبردند وهیچ چیزی جز مال اندوزی بچشم شان نمی آید و در نتیجه افزایش قیمتها در موادغذایی باعث سربه فلک کشیدن همه چیز گردید.

قیمت هویج هم طی هفته گذشته روند افزایشی شدیدی به خود گرفت و تقاضا برای این محصول موجب ادامه روند افزایشی قیمت این محصول شدو درحال سبقت گرفتن از موز شده است و هویج هم در لیست میوه‌های گران قرار گرفت.

درحال حاضر قیمت هویج به ۲۳ تا ۲۵ هزار تومان در میدان میوه و تره‌بار رسیدو قیمت این محصول در بازار با افزایش ۲۵ تا ۳۵ درصدی به فروش می‌رسد.

به نظر می‌رسد باتوجه به افزایش تقاضا برای هویج همچنان شاهد گرانی این محصول خواهیم بود .امید میرود با ورود دولتمردان جدید وتازه نفس آنهم توسط دستگاهای نظارتی سالم ومتعهد که بفکر قشر آسیب پذیر باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + یک =

کلید مقابل را فعال کنید