کد خبر:6926
پ

هوشمند سازی شهرهای استان گلستان

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت نقش مبلمان شهری در پیشرفت شهرها گفت: اقدامات اولیه ضوابط بلند مرتبه سازی در شهرهای گرگان و گنبدکاووس انجام شده است و آغاز این ضوابط نشان از رشد و پیشرفت مهندسی استان دارد. زندی به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی محمد زنگانه در جلسه گردهمایی شهرداران سراسر استان […]

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت نقش مبلمان شهری در پیشرفت شهرها گفت: اقدامات اولیه ضوابط بلند مرتبه سازی در شهرهای گرگان و گنبدکاووس انجام شده است و آغاز این ضوابط نشان از رشد و پیشرفت مهندسی استان دارد.

زندی به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی محمد زنگانه در جلسه گردهمایی شهرداران سراسر استان اظهار کرد: اقدامات مناسبی برای افزایش درآمد شهرهای استان صورت گرفته لیکن ظرفیت شهرهای استان بسیار بیشتر از این مقدار است.
وی ادامه داد: با ایجاد درآمد پایدار برای شهر ها مردم همان شهر از منافع آن بهره مند خواهند شد و در عین حال منفعت رشد و توسعه شهرها در پیشرفت و ارتقا درآمد استان بروز و ظهور دارد.
استاندار گلستان با اشاره به هوشمند سازی شهرهای استان گفت: با آغاز عملیات اجرایی توسعه زیر ساختی و تجهیز ۲۲ شهر استان به بستر فیبر نوری زمینه هوشمند سازی شهرهای استان فراهم می شود و این اتفاق ارزشمندی در حوزه شهری است و البته گلستان همواره جزو استان های پیشرو در حوزه it بوده است.
مقام عالی دولت در استان گفت: بسته های حمایتی تشویقی مناسبی برای مالکین بافت های فرسوده در سطح استان درنظر گرفته شده است که با اطلاع رسانی درست به جامعه هدف می توان گام بزرگی در نوسازی شهرها برداشت‌ و حجم بافت های ناکارآمد را کاهش داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 6 =

کلید مقابل را فعال کنید