کد خبر:4339
پ

هفت خوان راه اندازی کسب و کار

زندی به نقل ازکسب و کار نیوز _ در حالی مهلت قانونی اتصال دستگاهها به درگاه ملی مجوزها پایان یافته که هنوز 5 دستگاه هیچ اطلاعاتی در این رابطه نداده اند. این 5 دستگاه از اتصال به درگاه ملی مجوزها که قرار است صدور مجوز کسب و کارها را تسهیل کند، سرباز زده اند. ▪️این […]

زندی به نقل ازکسب و کار نیوز _ در حالی مهلت قانونی اتصال دستگاهها به درگاه ملی مجوزها پایان یافته که هنوز 5 دستگاه هیچ اطلاعاتی در این رابطه نداده اند. این 5 دستگاه از اتصال به درگاه ملی مجوزها که قرار است صدور مجوز کسب و کارها را تسهیل کند، سرباز زده اند.

▪️این اقدام به معنای سنگ اندازی در راه اندازی و توسعه کسب و کارها تلقی می شود و باید دید قرار است چه جرایمی برای سرپیچی از این طرح اجرایی شود.

علیرضا کردلو، کارشناس اقتصادی:الزام مجوزهای متعدد برای راه اندازی کسب و کارها به سردرگمی مردم و کارآفرینان منجر شده است. هفت خوانی که برای تاسیس یک کسب و کار یا راه اندازی آن که در نهایت به اشتغالزایی ختم می شود، موجب شده بسیاری از کارآفرینان از از فرآیند انصراف دهند.

علیرضا کردلو اضافه کرد: امیدواریم با طرح جدیدی که با عنوان درگاه ملی مجوزها اجرایی شده بتواند پروسه سخت گیری و سنگ اندازی راه اندازی کسب و کارها را بهبود ببخشد. این سردرگمی در گرفتن مجوزهای متعدد به ضرر اقتصاد کشور و مانع رشد اشتغالزایی است.

🔹با توجه به این که یک وقتی یک فعال کسب و کار می خواهد شروع به کار کند با موانع زیادی در موضوع استعلامات و فرایندهای مختلف کسب و کار روبرو می شود از این رو الکترونیکی کردن صدور مجوزها می تواند به فضای کسب و کار در کشور کمک شایانی کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

کلید مقابل را فعال کنید