کد خبر:8014
پ

هفته مشاغل مصداق تبدیل علم به عمل و اقتصاد و کار آفرینی است

نشست خبری «هفته ی مشاغل» درروز۲۷بهمن درسالن فرهنگ با حضور سید رضا نظری ،مدیرکل آموزی و پرورش استان گلستان؛موسی کابلی،معاونت پرورشی و فرهنگی،محمد تقی قلی نژاد،معاون آموزش متوسطه،سید عبدالله سیدکتولی،مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی برگزار شد. به گزارش حسن زندی از پایگاه خبری تحرک نو، سید رضا نظری،مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ضمن […]

نشست خبری «هفته ی مشاغل» درروز۲۷بهمن درسالن فرهنگ با حضور سید رضا نظری ،مدیرکل آموزی و پرورش استان گلستان؛موسی کابلی،معاونت پرورشی و فرهنگی،محمد تقی قلی نژاد،معاون آموزش متوسطه،سید عبدالله سیدکتولی،مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی برگزار شد.

به گزارش حسن زندی از پایگاه خبری تحرک نو، سید رضا نظری،مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم اظهار کرد: از حضور دانش آموزان و معلمان عزیز که درراهپیمایی بیست و دو بهمن امسال حماسه ای دیگر خلق کردند تشکرکرد.

نظری درخصوص معرفی«هفته ی مشاغل»  اظهارکرد: هدف ما در هفته ی مشاغل معرفی مشاغل مختلف است که دانش آموزان برای انتخاب بهتر به واسطه ی یک شغل مناسب،آینده ی دانش آموزان و افرادی که در حوزه ی تعلیم و تربیت کسب علم میکنند رامشخص کنیم و به نوعی سرنوشت زندگی اقتصادی آنها را از الان رقم بزنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نشان کرد:در سند تحول بنیادین،ساحتی با عنوان تربیت اقتصادی و حرفه ای داریم،به این معنا که از الان دانش آموز را با شیوه ی کسب درآمد و مدیریت مخارج آشنا کنیم.

وی افزود:آنچه برای آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت مهم است، جهت انتخاب شغل همسو با علاقه و توانایی های دانش آموزان برای هدایت تحصیلی دانش آموزان که به کمک مشاوران نقش بسزایی دارد وابسته است

سید رضا نظری افزود: ازخانواده های دانش آموزان خواست ضمن آگاهی بخشیدن به فرزندان خود،همکاری لازم را با آموزش و پرورش برای ساخت هرچه بهتر آینده ی دانش آموزان داشته باشند.

وی افزود:هفته ی مشاغل از یکم تا سوم اسفند ماه در قالب ۱۵ نمایشگاه در سطح استان و یک‌ نمایشگاه متمرکز استانی در شهرستان علی آباد برگزار خواهد شد.

نمایشگاه هفته ی مشاغل از یکم تا سوم اسفندماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ دایر خواهد بود.

همچنین موسی کابلی،معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بیان کرد:اطلس ملی مشاغل،مجموعه ای از اطلس های بومی ۳۲ استان است که در قالب نمایشگاه برای دانش آموزان مهیا میشود.

موسی کابلی افزود:هدف اولیه و اصلی از برگزاری نمایشگاه های مشاغل،آشنایی دانش آموزان با رشته های مختلف شغلی،تحصیلی و رشته های دانشگاهی مرتبط با آن در سطح محله منطقه شهرستان و استان است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

کلید مقابل را فعال کنید