کد خبر:5311
پ

نهادهای صنفی به تقویت فضای رسانه گلستان کمک کنند

محمد رعیت در اختتامیه جشنواره رسانه ای آسیب های اجتماعی اظهار کرد: ارزش انسان به کار نیکویی که انجام می‌دهد است و کسانی که در حوزه رسانه قلم می‌زنند این امکان را دارند که جامعه را به سمت آرامش، صلح، مهربانی و … سوق دهند. وی روزنامه‌نگاری را ازجمله فعالیت‌هایی ذیل مسائل مرتبط با حوزه […]

محمد رعیت در اختتامیه جشنواره رسانه ای آسیب های اجتماعی اظهار کرد: ارزش انسان به کار نیکویی که انجام می‌دهد است و کسانی که در حوزه رسانه قلم می‌زنند این امکان را دارند که جامعه را به سمت آرامش، صلح، مهربانی و … سوق دهند.

وی روزنامه‌نگاری را ازجمله فعالیت‌هایی ذیل مسائل مرتبط با حوزه علوم اجتماعی برشمرد و افزود: رسانه و روزنامه‌نگاری یکی از بهترین ابزارها برای شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

رعیت ادامه داد: هرچقدر بیشتر به مردم توجه کنیم و نیز فعالیت‌های مردمی را تقویت کنیم، شاهد بهتر شدن جامعه خواهیم بود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به‌روز خبرنگار، افزود: با کمک نهادهای صنفی رسانه‌ای باید در کنار یکدیگر برای کیفی‌تر شدن رسانه در استان گام برداریم و با توجه به میل و نیاز جامعه قلم بزنیم و نگاه مردمی را فراموش نکنیم.

رعیت ادامه داد: فرزندان ما در همان هوای فرهنگی نفس می‌کشند که ما به‌عنوان مسئول و رسانه در آن نفس می‌کشیم؛ درنتیجه باید توجه مضاعفی نشان دهیم و بدانیم که چه هوایی را برای فرزندان و آیندگان می‌سازیم و یا به یادگار می‌گذاریم.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه اگر رسانه می‌خواهد به جامعه سازی برسد اول باید از خودشناسی و خودسازی شروع کند، گفت: جامعه رسانه‌ای ما اگر می‌خواهد به تغییر و تحول و تعالی برسد و جامعه را به این نقاط برساند اول باید از خود شروع کند تا بتوانیم در این ره گذر جامعه را به‌سوی آرامش و نیکی، نیک‌اندیشی و نیک زیستی سوق و عادت دهیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

کلید مقابل را فعال کنید