کد خبر:4374
پ

نمایشگاه «پیکره هایی از هفت پیکر» در شهرستان کردکوی گشایش یافت

نمایشگاه «پیکره هایی از هفت پیکر» با آثاری از «نبی الله مصدق» هنرمند کردکویی و در حضور محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیئت همراه آغاز به کار کرد. زندی ازتحرک نوبه گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، به مناسبت نکوداشت حکیم نظامی شاعر پارسی سرای کشورمان؛ نمایشگاهی […]

نمایشگاه «پیکره هایی از هفت پیکر» با آثاری از «نبی الله مصدق» هنرمند کردکویی و در حضور محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیئت همراه آغاز به کار کرد.

زندی ازتحرک نوبه گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، به مناسبت نکوداشت حکیم نظامی شاعر پارسی سرای کشورمان؛ نمایشگاهی با عنوان «پیکره هایی از هفت پیکر» امروز شنبه 21 اسفند ماه  با حضور محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیئت همراه در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری شهید بهشتی افتتاح شد.

در حاشیه این نمایشگاه «نبی الله مصدق» هنرمند مجسمه ساز کردکویی که دانش آموخته ی نقاشی و دارای نشان درجه 2 هنری است که تا به امروز جوایز متعددی را از آن خود کرده و در نمایشگاه های مختلف انفرادی و گروهی در داخل و خارج کشور شرکت داشته است؛ درباره آثار حاضر در نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه 3 اثر از مجموعه آثارم با محوریت هفت پیکر نظامی از جنس چوب به نمایش در آمده است.

وی افزود:  ماهان در سرزمین دیوها (گنبدصندل) ، پندفتنه  و سبد مدهوشان (گنبد سیاه) هر 3 از هفت پیکر نظامی در این نمایشگاه به نمایش در آمده و علاقه مندان می توانند در هفته حکیم نظامی به تماشای آن بنشینند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + چهار =

کلید مقابل را فعال کنید