کد خبر:5443
پ

نفرات برگزیده نخستین جشنواره عکس اقوام در گلستان معرفی شدند

زندی به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،آیین اختتامیه نخستین جشنواره عکس اقوام با محوریت پوشش ایرانی اسلامی با معرفی نفرات برتر برگزار شد. سید سهیل سیدین دبیر این جشنواره اظهار کرد: در مجموع ۳۵۰ اثر به جشنواره عکس اقوام ارسال شد که از این بین ۲۰ اثر پذیرفته و در […]

زندی به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،آیین اختتامیه نخستین جشنواره عکس اقوام با محوریت پوشش ایرانی اسلامی با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

سید سهیل سیدین دبیر این جشنواره اظهار کرد: در مجموع ۳۵۰ اثر به جشنواره عکس اقوام ارسال شد که از این بین ۲۰ اثر پذیرفته و در نهایت هیئت داوران آثار سه عکاس را به عنوان اثر برتر و سه اثر را شایسته تقدیر معرفی کردند.

وی افزود: در طول برپایی این نمایشگاه ۱۵۰۰ نفر از آثار هنرمندان گلستانی دیدن کردند.

سیدین بیان داشت: متاسفانه در گلستان تعداد نگارخانه های مناسب برای نمایش آثار هنرمندان بسیار کم است و این موضوع مشکلی است که هنرمندان با آن مواجه هستند.

در ادامه رضا یازرلو معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز اظهار کرد: ما افتخار می کنیم در کنار هنرمندان حضور داشته باشیم و ثمره تلاش های آنها را ببینیم. 

وی افزود: هنرمندان در کنار دستگاه های دولتی کار می کنند و بعضاً عملکرد بهتری نسبت به آنها دارند.

یازرلو با اشاره به اینکه اخیرا برون سپاری رویدادها به موسسات آغاز شده است گفت: امیدواریم روند سپردن امور به موسسات ادامه داشته باشد تا شاهد تولیدات خوبی در این حوزه باشیم.

ابوالقاسم قاسمی، سمانه شهری نژاد و محسن کابلی داوران نخستین جشنواره عکس اقوام بودند.

محدثه مظفری، وحید گنجی و یاسمین عسکری به ترتیب حائز مقام اول تا سوم جشنواره عکس اقوام شدند و همچنین هیئت داوران محمد علی خراسانی، علی دهقان و فائزه کابلی را شایسته تقدیر معرفی کردند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یک =

کلید مقابل را فعال کنید