کد خبر:8595
پ

نزدیک به ۱۰۰ درصد خانوار شهرستان گرگان ازنعمت گاز بهره مندند

سید جواد موسوی رئیس اداره گازمنطقه یک گرگان درگفتگوبا پایگاه اطلاع رسانی شرکت گاز استان گلستان این رابطه گفت:شهرستان گرگان به عنوان مرکز و پرجمعیت ترین شهر استان گلستان با دو منطقه گازرسانی ، نزدیک به ۱۰۰ درصد خانوار آن ازنعمت گاز بهره مند می باشند. به گزارش روابط عمومی ،وی افزود:در سال گذشته توسط […]

سید جواد موسوی رئیس اداره گازمنطقه یک گرگان درگفتگوبا پایگاه اطلاع رسانی شرکت گاز استان گلستان این رابطه گفت:شهرستان گرگان به عنوان مرکز و پرجمعیت ترین شهر استان گلستان با دو منطقه گازرسانی ، نزدیک به ۱۰۰ درصد خانوار آن ازنعمت گاز بهره مند می باشند.
به گزارش روابط عمومی ،وی افزود:در سال گذشته توسط اداره گاز منطقه یک شهرستان گرگان افزون بر ۲۰ کیلومتر لوله گذاری از نوع فولادی و پلی اتیلن انجام شده است که در ناحیه یک گرگان بالغ بر ۸۰۳۳ متر ، سرخنکلاته ۷۹۲۰ متر و جلین نیز ۴۵۰۰ متر شبکه اجرا شده است.
موسوی در ادامه گفت : درهمین رابطه تعداد انشعاب نصب شده توسط اداره گاز منطقه یک مرکز استان در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۱۸۵ مورد بوده که سهم گرگان ۴۲۵ مورد علمک و شهرهای سرخنکلاته و جلین نیز به ترتیب ۱۲۰ و ۶۴۰ مورد علمک می باشند.
وی با بیان اینکه در سالی که گذشت نیز تعداد اشتراک پذیری انجام شده در این منطقه بالغ بر ۴۲۴۰ مورد بوده است افزود:در همین رابطه در منطقه یک گرگان تعداد مشترک ۳۳۹۰ مورد ، جلین نیز ۵۸۰ مورد و سرخنکلاته نیز ۲۷۰ مورد مشترک جذب این اداره شده اند.
رئیس اداره گازمنطقه یک گرگان در خاتمه از تلاش و زحمات کارکنان اداره گاز شهرهای گرگان ، سرخنکلا و جلین در زمینه توسعه گازرسانی و خدمات رسانی قدر دانی نمود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

کلید مقابل را فعال کنید