کد خبر:7948
پ

نخستین رویداد ایده شو ویژه صنعت مبلمان در گلستان برگزار می شود

دبیر علمی رویداد ایده شود ویژه صنعت مبلمان گلستان گفت: نخستین رویداد ایده شو ویژه صنعت مبلمان استان گلستان با هدف حمایت و تجاری سازی ایده های نوین صنعت مبلمان برگزار می شود. حمید رضا عدالت پیش از ظهر امروز در نشست خبری  اظهار کرد: نخستین رویداد ایده شو ویژه صنعت مبلمان استان گلستان با […]

دبیر علمی رویداد ایده شود ویژه صنعت مبلمان گلستان گفت: نخستین رویداد ایده شو ویژه صنعت مبلمان استان گلستان با هدف حمایت و تجاری سازی ایده های نوین صنعت مبلمان برگزار می شود.

حمید رضا عدالت پیش از ظهر امروز در نشست خبری  اظهار کرد: نخستین رویداد ایده شو ویژه صنعت مبلمان استان گلستان با هدف حمایت و تجاری سازی ایده های نوین صنعت مبلمان برگزار می شود.

دبیر علمی این رویداد افزود: محور های رویداد ایده شو ویژه صنعت مبلمان گلستان شامل زنجیره تامین مواد اولیه، طراحی، تولید و ساخت، فروش و بازاریابی، فناوری های نوین و استاندارد، کیفی سازی و برندینگ است.

وی گفت: ۱۱ درصد اشتغال کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم به صنعت مبلمان اختصاص دارد.

عدالت بیان کرد: در روستای عطاآباد و برخی دیگر از روستاهای اطراف تولید قابل توجهی در صنعت مبلمان شکل گرفته و از طرفی رشته مهندسی صنایع مبلمان از سال ۹۴ در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان راه اندازی شده است که ۷۰ درصد دانشجویان این رشته بومی هستند.

وی گفت: دانشجویان در این رشته با مواد اولیه، طراحی و تکنولوژی های ساخت آشنا می شوند و در این حوزه همزمان به هنر و صنعت میپردازند.

دبیر این رویداد گفت: دانشگاه می تواند در این رشته نیروی متخصص تربیت کند که در آن صنعت فعالیت کنند.

عدالت بیان کرد: در حال حاضر عطا آباد به لحاظ میزان تولید در نقطه خوبی قرار دارد اما به لحاظ استاندارد سازی و کیفیت و طراحی نیاز به توسعه بیشتر دارد.

وی افزود: تولید با کیفیت، استاندارد و اشتغال خوب نتیجه این رویداد خواهد بود که امیدواریم مشارکت و خروجی خوبی در این حوزه داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هشت =

کلید مقابل را فعال کنید