کد خبر:8272
پ

نتایج انتخابات اتاق بازرگانی استان گلستان اعلام شد

درویشعلی  حسن‌زاده در پایان برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی استان اظهار داشت: ۳۷ کاندیدا در دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان همزمان با سراسر کشور مشارکت کرده بودند که امروز در پایان ۱۵ نفر برتر انتخاب شدند. 🔸رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار کرد: در پایان این انتخابات در بخش بازرگانی […]

درویشعلی  حسن‌زاده در پایان برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی استان اظهار داشت: ۳۷ کاندیدا در دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان همزمان با سراسر کشور مشارکت کرده بودند که امروز در پایان ۱۵ نفر برتر انتخاب شدند.

🔸رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار کرد: در پایان این انتخابات در بخش بازرگانی اراز جان شمالی با ۲۰۱ رای، سعید صفوی با ۱۹۳ رای، میثم دو مهری با ۱۸۱ رای، اتانفس رودی با ۱۸۱ رای و سید محمد مرتضوی با ۱۷۶ رای و در بخش صنعت، علی محمد چوپانی با ۲۱۷ رای، رضا مبصری با ۲۰۹ رای، رمضان بهرامی با ۱۷۳ رای، حمید سلیمانی با ۱۷۱ رای و ابوذر فردوسی با ۱۴۱ رای انتخاب شدند.

🔹حسن‌زاده اظهار داشت: در بخش معدن حاج محمد زاوودی با ۱۸۸ رای و رحمان قره قاش با ۱۷۶ رای و در بخش کشاور‌زی حمید یوسفی با ۲۲۸ رای،  سیدهامان هاشمی با ۲۱۱ رای و حمید قلندری با ۱۶۱ رای به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره اتاق انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − ده =

کلید مقابل را فعال کنید