کد خبر:7397
پ

موفقیت در نظام با کار تیمی صورت میگیرد

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری گلستان در جمعی از دانش آموزان راه یافته به رویداد یک صدا ایران حاضر شد و فعالیت آنها را نوعی مبارزه برای میهن دانست. حسین علوی،مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری گلستان اظهار داشت:اگر قصدمان موفقیت در نظام انقلاب اسلامی است باید به صورت تیمی عمل […]

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری گلستان در جمعی از دانش آموزان راه یافته به رویداد یک صدا ایران حاضر شد و فعالیت آنها را نوعی مبارزه برای میهن دانست.

حسین علوی،مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری گلستان اظهار داشت:اگر قصدمان موفقیت در نظام انقلاب اسلامی است باید به صورت تیمی عمل کنیم و انفرادی نتیجه ای نخواهد داشت.
وی در خصوص موفقیت در فعالیت ها بیان کرد:در نخستین قدم ما باید دانش حرفه ای نسبت به موضوع را داشته باشیم.در قدم دوم با حوزه ی بینشی و نوع نگاه به مسائل اجتماعی امان ادغام کرده و‌به تولید برسانیم.

حسین علوی گفت:اگر به دنبال تولیدی موثر و فاخر هستیم باید زیربنا را محکم و قوی بسازیم.زیربنای تولید شناخت مسائل اجتماعی کشورمان،نقاط قوت و ضعف و همچنین فرصت ها و تهدید ها است.اگر در این مورد ضعیف عمل کنیم پایانکار چشمگیری نخواهیم داشت.
مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری گلستان در مورد رویداد یک صدا ایران گفت:اگر هدف ما سرباز وطن شدن و حفظ ایران عزیز است باید در این رویداد با تمام توان کار کنیم.
در این رویداد شناسایی دانش آموزان به خوبی انجام شده،سازماندهی حوزه های هنری مختلف همچنین توانمند سازی و هدایت گری دانش آموزان صورت گرفته است.
وی در پایان صحبت های خود این کار‌ را بسیار شایسته و قابل تقدیر دانست و از‌ زحمات تمامی مسئولین برگزاری کمال تشکر را داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

کلید مقابل را فعال کنید