کد خبر:5360
پ

ممنوعیت استقبال از حجاج گلستانی در فرودگاه بین المللی گرگان

به گزارش زندی از تحرک نومدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های گلستان» گفت: با توجه به شیوع موج هفتم کرونا و قرمز شدن برخی از شهرهای استان گلستان، استقبال از زائران در فرودگاه گرگان ممنوع است. «حنظله گرزینافزود: خویشاوندان و بستگان حجاج از مراجعه حضوری به فرودگاه خودداری کنند،از خانواده های حجاج درخواست داریم […]

به گزارش زندی از تحرک نومدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های گلستان» گفت: با توجه به شیوع موج هفتم کرونا و قرمز شدن برخی از شهرهای استان گلستان، استقبال از زائران در فرودگاه گرگان ممنوع است.

«حنظله گرزینافزود: خویشاوندان و بستگان حجاج از مراجعه حضوری به فرودگاه خودداری کنند،از خانواده های حجاج درخواست داریم تا به منظور حفظ سلامتی زائران بیت الله الحرام و سابر زائران و شهروندان گلستانی به فرودگاه مراجعه نکنند.

وی گفت: تمامی برنامه ریزهای لازم به منظور به حداقل رسیدن ایستایی زائران انجام شده تا امورات پروازی زائران در کوتاه ترین بازه زمانی انجام شود و فرودگاه را به آغوش گرم خانواده ترک کنند.

گفتنی است، عملیات بازگشت یک هزار و ۶٨٠ نفر از حجاج بيت الله الحرام به استان گلستان از فردا (دوشنبه ٣ مرداد) در قالب ٧ پرواز آغاز و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دوازده =

کلید مقابل را فعال کنید