کد خبر:2916
پ

مشکل سرقت تجهیزات برق در گلستان برطرف می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت:با شناسایی نقاط آلوده به سرقت تجهیزات برق این در استان به طور قطع با همراهی نیروی انتظامی و بکارگیری افراد متخصص با اجرای طرح‌های مناسب این مشکل را برطرف می کنیم. علی‌اکبر نصیری در دیدار با سرتیپ دوم محمدسعید فاضل‌دادگر فرمانده نیروی انتظامی گلستان اظهارداشت: پیشگیری از سرقت […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت:با شناسایی نقاط آلوده به سرقت تجهیزات برق این در استان به طور قطع با همراهی نیروی انتظامی و بکارگیری افراد متخصص با اجرای طرح‌های مناسب این مشکل را برطرف می کنیم.

علی‌اکبر نصیری در دیدار با سرتیپ دوم محمدسعید فاضل‌دادگر فرمانده نیروی انتظامی گلستان اظهارداشت: پیشگیری از سرقت تجهیزات و انرژی از اهداف مشترک نیروی انتظامی و این شرکت است و تاکنون فرماندهی انتظامی استان همکاری خوبی با نهادهای خدمات‌رسان به ویژه شرکت توزیع نیروی برق در داشته است.

وی خاطرنشان کرد: خاموشی‌های اخیر باعث شد تا افرادی از این موقعیت استفاده کرده و اقدام به سرقت تجهیزات برقی می‌کنند، شناسایی و با همراهی نیروی انتظامی اقدامات قانونی در خصوص دستگیری آنان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: تامین برق مطمئن و پایدار و فراهم نمودن رضایتمندی مردم و مشترکین برق استان از مهمترین اهداف این شرکت است.

به گفته وی این شرکت آماده است تا نقاط تاریک و خطرآفرین مد نظر پلیس در این استان را به سیستم روشنایی مجهز کند.

نصیری شرکت توزیع نیروی برق را یک شرکت خدماتی اعلام و تاکید کرد: حرکات، رفتار و کارهایی که سارقان با سرقت تجهیزات برق انجام می‌دهند و موجبات خاموشی‌ها را فراهم می‌کنند از کسی پذیرفته نیست و سبب آسیب رساندن به رضایتمندی مردم از نظام خواهد شد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: این نهاد نظامی همچون گذشته در خصوص شرکت‎های خدمات‎ رسان وظیفه خود می ‎داند که از تجهیزات شرکت برق استان با افزایش گشت‌ها و حضور هماهنگی حفاظت کند.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر اضافه کرد: هر سرقتی که انجام می‌شود، باید در سامانه مربوطه ثبت گردد تا قابلیت رصد و پیگری را داشته باشد.

وی بیان کرد: همکاران ما در صورت جلوگیری از سرقت و کشف سرقت‌ها، علاوه بر عمل به وظیفه قانونی خود، مورد تشویق‌های ویژه‌ای قرار خواهند گرفت که این خود بیانگر حفظ و حراست از تاسیسات دستگاه‌های خدمات‌رسان توسط پلیس استان است.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: در سال جاری چندین مانور با همکاری ستاد فرماندهی کل انتظامی، پلیس پیشگیری از سرقت، معاونت آگاهی، بسیج و مدیریت‌های توزیع نیروی برق شهرستان‌ها با بکارگیری تجهیزات لجستیکی توزیع برق و خودروهای انتظامی، متشکل از چندین اکیپ در شهرستان‌های ۱۴ گانه با هدف کاهش و پیشگیری از سرقت از تجهیزات برق و جلوگیری از بروز هرگونه مشکلات اجرا شد.

منوچهر بهمنی‌نیا تامین برق مطمئن و پایدار و فراهم نمودن رضایتمندی مردم و مشترکین برق را از اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان برشمرد و افزود: شرکت برق یکی از شرکت‌های خدمات‌رسان است و این که افرادی با سرقت تجهیزات برق و بروز خاموشی باعث ایجاد خسارت در بیت المال و لوازم مردم می‌شوند.

وی یادآور شد: این مساله موجبات نارضایتی مردم از نظام را فراهم می‌کند که پذیرفتنی نیست و تلاش داریم با برنامه‌ریزی ماهانه این طرح و اجرای آن در کنار طرح‌های دیگر شرکت، شاهد کاهش میزان سرقت تجهیزات برقی در استان باشیم.
وی تاکید کرد: مردم د می‌توانند موارد مشکوک در زمینه سرقت از تجهیزات برقی و دستگاه‌های رمزارز را به دفتر حراست توزیع برق استان با شماره تلفن ۰۹۰۳۲۹۰۰۸۱۹ به صورت شبانه‌روزی و محرمانه اطلاع رسانی کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 3 =

کلید مقابل را فعال کنید