کد خبر:14099
پ

مردم فرهنگ دوست گلستان با رای خود نقش آفرینی خواهند کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: جامعه بزرگ فرهنگ، هنر ، رسانه و قرآنیان با حضور در پای صندوق های رای با دادن رای و به فرد مورد نظرخود که سرمایه‌گذاری برای آینده است شرکت نمایند به گزارش فرگل نیوز،الهام متین در ابتدای صبح روز جمعه ۱۱ اسفند با حضور در پای صندوق رای […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: جامعه بزرگ فرهنگ، هنر ، رسانه و قرآنیان با حضور در پای صندوق های رای با دادن رای و به فرد مورد نظرخود که سرمایه‌گذاری برای آینده است شرکت نمایند
به گزارش فرگل نیوز،الهام متین در ابتدای صبح روز جمعه ۱۱ اسفند با حضور در پای صندوق رای مستقر در شعبه تالار فخرالدین اسعدگرگانی  رای خود را به صندوق انداخت .
وی ضمن دعوت از جامعه بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و قرآنیان و آحاد مردم ولایت مدار و فرهنگ دوست در پای صندوق های رای ،گفت: انتخابات یکی از اصلی‌ترین عرصه‌های کنش سیاسی، فرهنگی، اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دادن رای از الزامات مهم تحقق شعار «ایران قوی»، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و عرصه‌های سیاسی و اجتماعی کشور است.
وی افزود: جامعه بزرگ فرهنگی و هنری در ابعاد مختلف در جامعه همواره نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری خود را داشته و دارد و هم‌اکنون، همگام و همسو با سایر اقشار ملت بزرگ ایران، با دادن رای خود حماسه‌ای دیگر بیافرینند.
متین در پایان گفت:هریک از افراد جامعه با دادن رای خود نشان‌ خواهند داد در تعیین سرنوشت خود نقش دارند و با دادن رای، تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و بانیان این خانه امن و استوار خواهند داشت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور درحال برگزاری است .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =

کلید مقابل را فعال کنید