کد خبر:4207
پ

مراجعه حدود یکصد نفر به میز ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان گلستان

پس از استقرار میز ارتباطات مردمی حوزه ی فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت 2 روز در آستانه ی سفر رییس جمهور به استان ؛ حدود یکصد گلستانی به این میز مراجعه و دغدغه ها و مطالبات خود را به «اصغر امیرنیا» نماینده تام الاختیار آن وزارتخانه عنوان کردند. زندی به گزارش روابط عمومی اداره […]

پس از استقرار میز ارتباطات مردمی حوزه ی فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت 2 روز در آستانه ی سفر رییس جمهور به استان ؛ حدود یکصد گلستانی به این میز مراجعه و دغدغه ها و مطالبات خود را به «اصغر امیرنیا» نماینده تام الاختیار آن وزارتخانه عنوان کردند.

زندی به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،  در روزهای پنج شنبه و جمعه (12 و 13 اسفند ماه) از ساعت 8 صبح تا 18 در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان میز ارتباطات مردمی برپا شد و حدود یکصد نفر از مردم شریف استان در اقشار گوناگون دغدغه ها و پیشنهاد های خود را در حوزه های مرتبط با فرهنگ، هنر، رسانه و فعالیت های قرآنی، اوقاف و امور خیریه، امور کتابخانه های عمومی، حج و زیارت و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) به نماینده ی مذکور اعلام کردند.

گفتنی است، «اصغر امیرنیا» مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و بعنوان نماینده تام الاختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت 2 روز به استان گلستان سفر کرده بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 8 =

کلید مقابل را فعال کنید