کد خبر:7337
پ

مجوز تقسیمات و منطقه‌بندی جدید شهر گرگان از سوی وزیر کشور صادر شد.

سیدالنگی: مجوز تقسیمات و منطقه‌بندی جدید شهر گرگان از سوی وزیر کشور صادر شد. سید محمدرضا سیدالنگی اظهار داشت: با توجه به پیشنهاد شهرداری گرگان برای محله بندی و منطقه بندی شهر به استناد ماده ۵۴، وزارت کشور بر اساس قانون شهرداری ها با تقسیم بندی شهر گرگان به ۳ منطقه، ۶ ناحیه و ۱ […]

سیدالنگی: مجوز تقسیمات و منطقه‌بندی جدید شهر گرگان از سوی وزیر کشور صادر شد.
سید محمدرضا سیدالنگی اظهار داشت: با توجه به پیشنهاد شهرداری گرگان برای محله بندی و منطقه بندی شهر به استناد ماده ۵۴، وزارت کشور بر اساس قانون شهرداری ها با تقسیم بندی شهر گرگان به ۳ منطقه، ۶ ناحیه و ۱ ناحیه ویژه بافت تاریخی (ذیل منطقه دو) و ۱۰۹ محله موافقت و نقشه ها و اطلس تقسیمات شهری آن را صادر و ابلاغ کرد.

وی با توجه به ابلاغ ناحیه جدید شهر گرگان گفت: احیا و حفظ بافت تاریخی و ارائه خدمات لازم پس از کارشناسی و مطالعات در ۱۰۹ محله شهر گرگان در حوزه شهرداری ناحیه ویژه بافت تاریخی صورت می گیرد.

تحقق زودهنگام اولین مصوبه افق سه ساله مدیریت شهری جدید گرگان

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری گرگان در افق سه ساله دوره جدید مدیریت شهری راه اندازی شهرداری ناحیه ویژه بافت تاریخی و پیگیری اطلس تقسیمات فضای شهری را در دستور کار خود قرار داده که خوشبختانه این موضوع به عنوان اولین مصوبه افق سه ساله شهرداری گرگان تحقق یافت.

سیدالنگی در ادامه از تلاش برای اخذ مصوبات برای بلندمرتبه سازی در شهر و ثبت جهانی گرگان به عنوان شهر دوستدار کودک در یونیسف بعنوان برنامه های در دست اقدام افق سه ساله شهرداری گرگان اشاره کرد.
لازم به ذکر است، براساس این ابلاغ، شهرداری گرگان موظف است حداکثر سه ماه پس از ابلاغ این موافقت، ساختار سازمانی جدید را بر اساس ضوابط و بدون توسعه تشکیلاتی تهیه و برای تصویب به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارائه کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دو =

کلید مقابل را فعال کنید