کد خبر:5764
پ

لایروبی کانال آشوراده تا اوایل شهریور ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد

زندی از تحرک نو،«الله یار اسعدی» روز (دوشنبه 24 مرداد) درخصوص علاج‌بخشی خلیج گرگان گفت: این مهم موضوعی ملی و فرا استانی است وکاری در دولت سیزدهم که برای نجات خلیج گرگان آغاز شده است همان پیشنهادات سازمان بنادر در سال ۹۳ و ۹۴ است که متاسفانه آن زمان مورد توجه قرار نگرفت. مدیر بنادر […]

زندی از تحرک نو،«الله یار اسعدی» روز (دوشنبه 24 مرداد) درخصوص علاج‌بخشی خلیج گرگان گفت: این مهم موضوعی ملی و فرا استانی است وکاری در دولت سیزدهم که برای نجات خلیج گرگان آغاز شده است همان پیشنهادات سازمان بنادر در سال ۹۳ و ۹۴ است که متاسفانه آن زمان مورد توجه قرار نگرفت.

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان افزود: در سفر رئیس جمهور طی بازدید ازخلیج گرگان، دستورات ویژه برای علاج‌بخشی خلیج با پیش بینی اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام شد.

وی زمان شروع فعالیت را از اردیبهشت سال جاری اعلام وافزود: تاکنون به صورت عملیاتی کار لایروبی خلیج با احداث ۴ دایک برای دپوی گل‌ولای آغاز شده است.
وی افزود: بر اساس برنامه تعیین شده لایروبی کانال آشوراده تا اوایل شهریور 1402 به پایان می‌رسد.
اسعدی گفت: در حال حاضر ۴۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات در خلیج گرگان مشغول به کار است و دو هفته گذشته یک دستگاه کاترساکشن وارد خلیج شده و تا هفته آینده دو دستگاه کاترساکشن دیگر وارد منطقه می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هفت =

کلید مقابل را فعال کنید