کد خبر:5821
پ

قطع برق دو مشترک پرمصرف در آزادشهر

نازنین احمدی: شرکت توزیع نیروی برق در شهرستان آزادشهر، برق دو مشترک پرمصرف این شهرستان را که به اطلاعیه ها و هشدارها توجهی نداشتند قطع کرد. بنابر اطلاعیه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان،برق دو مجموعه بزرگ خدمات رسان علمی و رفاهی در شهرستان آزادشهر قطع شد. بر این اساس برق «هتل آکام» آزادشهر بدلیل […]

نازنین احمدی:

شرکت توزیع نیروی برق در شهرستان آزادشهر، برق دو مشترک پرمصرف این شهرستان را که به اطلاعیه ها و هشدارها توجهی نداشتند قطع کرد.

بنابر اطلاعیه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان،برق دو مجموعه بزرگ خدمات رسان علمی و رفاهی در شهرستان آزادشهر قطع شد.

بر این اساس برق «هتل آکام» آزادشهر بدلیل عدم کاهش ۵۰ درصدی مصرف در ساعات ۱۲ الی ۱۶ و همچنین عدم توجه به اخطار های تلفنی در روز گذشته قطع شده و همچنین برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر بدلیل عدم رعایت مدیریت مصرف برق و همچنین روشن بودن لوازم سرمایشی در اطاق های خالی که در بازدید روز گذشته به رویت پرسنل مدیریت توزیع برق رسید، قطع انشعاب شد.

به گزارش ایسنا وقوع این برخوردهای جدی و قانونی که اتفاقا از مجموعه ها و نهادهای معتبر و اصطلاحا دانه درشت آغاز می شود می تواند هم به فرهنگ سازی مصرف بهینه و درست و هم اعتمادسازی و افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه منجر شود که امید است با حمایت مسئولان و مدیران ارشد استانی تداوم پیدا کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پانزده =

کلید مقابل را فعال کنید