کد خبر:4897
پ

فیبررسانی به 45 سایت همراه اول تا پایان سال

مدیر مخابرات منطقه گلستان در جلسه ای با روسای ادارات مخابرات شهرستان از فیبر رسانی به 45 سایت همراه اول تا پایان خرداد خبر داد. زندی به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی در جلسه ای که با روسای ادارات مخابرات شهرستان ها داشت گفت : در ادامه اجرای پروژه […]

مدیر مخابرات منطقه گلستان در جلسه ای با روسای ادارات مخابرات شهرستان از فیبر رسانی به 45 سایت همراه اول تا پایان خرداد خبر داد.

زندی به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی در جلسه ای که با روسای ادارات مخابرات شهرستان ها داشت گفت : در ادامه اجرای پروژه فیبر رسانی به سایت های همراه اول ، 45 سایت می بایست تا پایان خرداد فیبر رسانی شود.

وی پروژه فیبر رسانی به سایت های همراه اول را از مهم ترین پروژه ها دانست وضمن اشاره به بسیار زیاد آن بر کیفیت ارتباطات سیار افزود : رضایت مندی مشتریان از تامین ارتباطات پایدار و با کیفیت کسب می شود و این موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد

مدیر مخابرات منطقه گلستان از خدمت رسانی شبانه روزی مخابرات به مردم گفت و ادامه داد : تلاش ها در جهت رفع خرابی ها در کوتاهترین زمان ادامه داد و به منظور برقراری مجدد ارتباطات مخابراتی هنگام خرابی حتی در ایام تعطیل نیز کارشناسان مخابرات آماده خدمت رسانی هستند .

دکتر غلامعلی شهمرادی در ادامه جلسه به بررسی وضعیت دایرای adsl ، تلفن ثابت و میزان کاهش لاوصولی در شهرستان ها پرداخت و با ارائه آمار عملکرد از ادارات مخابرات خواست نقاط ضعف را شناسایی و نسبت به تقویت شاخص ها اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − نه =

کلید مقابل را فعال کنید