کد خبر:13979
پ
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان عنوان کرد؛

فعالیت ۱۴ مرکز تخصصی ازدواج فعال در گلستان

معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان از فعالیت ۱۴  مرکز تخصصی ازدواج فعال در گلستان خبرداد. به گزارش تحرک نو،  حامد ملاحسنی در نشست خبری به مناسبت هفته جوان گفت: از سال گذشته تا کنون هشت مرکز تخصصی ازدواج در شهرهای کلاله، گالیکش، مینودشت، فاضل آباد، گرگان و بندرترکمن و علاوه […]

معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان از فعالیت ۱۴  مرکز تخصصی ازدواج فعال در گلستان خبرداد.
به گزارش تحرک نو،  حامد ملاحسنی در نشست خبری به مناسبت هفته جوان گفت: از سال گذشته تا کنون هشت مرکز تخصصی ازدواج در شهرهای کلاله، گالیکش، مینودشت، فاضل آباد، گرگان و بندرترکمن و علاوه بر آن شش مرکز تخصصی مشاوره ازدواج خانواده رایگان در سطح استان فعالیت خود را آغاز کردند که در سال ۱۴۰۲ با افزایش شش مرکز این مراکز به ۱۴ مرکز در سراسر استان رسیدند.


وی بیان کرد: قانون جدید مرکز همسان گزینی ازدواج در سال ۱۴۰۰ تحت قانون جوانی جمعیت در جهت اجازه اعطای مجوز به معاونت های ورزش و جوانان ابلاغ شد که اعطای مجوز با وزارت ورزش و جوانان و نظارت بر حسن اجرا و عملکرد آن با سازمان تبلیغات اسلامی است و در هفته جوان سال گذشته شش مرکز همسان گزینی که مشاوره ازدواج و حقوقی با سه مرکز در گرگان ، یک مرکز در آزادشهر ، یک مرکز در بندرترکمن و یک مرکز در مینودشت افتتاح شد.
وی عنوان کرد: در شش مرکز همسان گزینی از سال ۱۴۰۱ تاکنون نزدیک به ۲۲۵ جشن وصال ازدواج آسان با مشارکت ۱۳هزار جوان برگزار شده است.
فعالیت ۱۵۰ سمن جوان در گلستان
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: در حال حاضر ۱۵۰ سازمان مردم نهاد جوانان در گلستان مشغول به فعالیت هستند  که در تعداد سمن ها ، افزایش ۵۰ درصدی را داشتیم.
ملاحسنی افزود: از هفته جوان سال گذشته تاکنون از ۷۳ سازمان مردم نهاد و تشکل های مردمی جوان جهت برنامه های فرهنگی و مهارت‌های تخصصی حمایت و پشتیبانی کرده‌ایم.
وی با اعلام شعار امسال هفته جوان مبنی بر«جوان ایرانی پرچم‌دار پیشرفت» تصریح کرد:با مجموعه ای از برنامه‌های میدانی، جشن‌ها، جلسات گفت و شنود جوانان، اردوهای تفریحی، راهیان پیشرفت و فعالیت های خیرخواهانه جوانان در گلستان برگزار خواهد شد و اداره کل ورزش و جوانان در راستای همین شعار و با توجه به برگزاری انتخابات و گرامید اشت هفته جوان، برنامه‌های متنوع و مختلفی را پیش‌بینی کرده است.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و‌ جوانان گلستان افزود: مهمترین برنامه وزارت ورزش و جوانان در این هفته، برگزاری جشنواره جوان برتر ایران زمین است که در ۱۲ محور در همه مراکز استان ها برگزار خواهد شد.
ملاحسنی تصریح کرد: شناسایی جوانان برتر توسط دستگاه‌های اجرایی در زمینه های فرهنگی، هنری، علمی، فعالیت‌های داوطلبانه و خدمات اجتماعی، جهاد تبیین و کارآفرینی از رویکردهای این جشنواره است.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش ‌‌و جوانان گلستان اذعان کرد: جوانان برتر پس از ۲ مرحله داوری در سطح استانی و ملی به طور ویژه در جشن بزرگ هفته جوان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هجده =

کلید مقابل را فعال کنید