کد خبر:7132
پ

فشار گاز در برخی شهرهای استان از حالت اضطرار عبور کرده است

استاندار گلستان گفت: شاهد افت فشار شدید گاز در برخی از شهرهای استان گلستان هستیم و در شهرهای گرگان، آق‌قلا، بندرترکمن و گمیشان شرایط سخت‌تری داریم. به گزارش تحرک نو؛ علی‌محمد زنگانه در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت توزیع گاز(دیسپاچینگ) استان گلستان اظهار کرد: روند سرما در همه کشور ادامه دارد و بسیاری از استان‌ها […]

استاندار گلستان گفت: شاهد افت فشار شدید گاز در برخی از شهرهای استان گلستان هستیم و در شهرهای گرگان، آق‌قلا، بندرترکمن و گمیشان شرایط سخت‌تری داریم.

به گزارش تحرک نو؛ علی‌محمد زنگانه در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت توزیع گاز(دیسپاچینگ) استان گلستان اظهار کرد: روند سرما در همه کشور ادامه دارد و بسیاری از استان‌ها دمای منفی ۲۰ درجه را تجربه می‌کنند.
استاندار گلستان افزود: با توجه به اینکه ورود گاز از ترکمنستان به ایران قطع شده بیشترین ضرر را استان گلستان می‌بیند و این موج افزایشی مصرف گاز در کشور باعث بیشترین افت فشار گاز در استان گلستان شده است.
وی خاطرنشان کرد: شاهد افت فشار شدید گاز در برخی از شهرهای استان گلستان هستیم و شرایط در برخی از شهرها از اضطرار رد شده و ما را نگران کرده است.
زنگانه گفت: از روزهای گذشته تصمیم گرفتیم گاز اصناف غیرضرور‌ را قطع کنیم و محدودیت‌های فعالیت مشاغل را ایجاد کردیم و تمام تدابیر لازم نیز اتخاذ شده است.
وی اضافه کرد: ما در حال حاضر در شهرهای گرگان، آق‌قلا، بندرترکمن و گمیشان شرایط سخت‌تری داریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نوزده =

کلید مقابل را فعال کنید