کد خبر:4066
پ

فرهنگ بر هر چیز مقدم و باید به این حوزه توجه ویژه‌ای شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در آستانه ی سفر «آیت الله رییسی» رییس جمهور کشورمان به استان گلستان، گفت: همه با هم باید فرهنگ را اولویت بر هر چیز بدانیم. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، «محمد رعیت» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در آستانه ی […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در آستانه ی سفر «آیت الله رییسی» رییس جمهور کشورمان به استان گلستان، گفت: همه با هم باید فرهنگ را اولویت بر هر چیز بدانیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، «محمد رعیت» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در آستانه ی سفر رئیس‌جمهور به گلستان با تأکید بر اینکه فرهنگ بر هر چیز مقدم است، اظهارکرد: فرهنگ بر هر چیز دیگری اولویت دارد و به فرموده مقام معظم رهبری «فرهنگ بر هر چیز مقدم است» و باید به این حوزه توجه ویژه‌ای شود.

وی افزود: از رئیس‌جمهور انقلابی و مردمی درخواست می‌کنم که رویکرد و توجه ویژه‌ای در حوزه عمرانی فرهنگ و هنر در سطح استان گلستان داشته باشند و با حمایت ویژه رئیس‌جمهور شاهد تخصیص اعتبارات خوبی برای اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌کاره در این استان باشیم.

رعیت ادامه داد: امید که به برکت مبعث رسول اکرم(ص) و خدمات دولت، لبخند امید و نشاط بر مردم این خطه سرسبز گلستان مهمان شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، خاطرنشان کرد: رسانه‌های مکتوب، الکترونیک، پایگاه‌های خبری تحلیلی و خبرگزاری‌های استان گلستان برای پاسداشت فرهنگ دست به دست هم دهند و از مسئولان مطالبه‌گری داشته باشند تا شاهد ساطع شدن یک صدای واحد در استان باشیم.

رعیت با بیان اینکه همه با هم باید فرهنگ را اولویت بر هر چیز بدانیم، افزود: نقش رسانه‌ها مطالبه‌گری است و از دستگاه‌های مختلف بخواهند در راستای ارتقاء و توسعه فرهنگ تلاش کنند.

گفتنی است، طبق آخرین اعلام مسئولان؛ استان گلستان در پایان هفته ی جاری میزبان رییس جمهور کشورمان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − ده =

کلید مقابل را فعال کنید