کد خبر:6869
پ

فاز ۲ کارخانه نوآوری گرگان آماده افتتاح است/ ایجاد ناحیه نوآوری در گلستان

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: ایجاد یک ناحیه نوآوری نیز در دستور کار قرار دارد که می‌تواند کمک زیادی به توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری استان کند. مهدی غفاری در گفتگو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت فعالیت‌های دانش‌بنیان در استان اظهارکرد: در ابتدای امسال، استان گلستان با دارا بودن ۵۰ شرکت دانش‌بنیان رتبه […]

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: ایجاد یک ناحیه نوآوری نیز در دستور کار قرار دارد که می‌تواند کمک زیادی به توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری استان کند.

مهدی غفاری در گفتگو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت فعالیت‌های دانش‌بنیان در استان اظهارکرد: در ابتدای امسال، استان گلستان با دارا بودن ۵۰ شرکت دانش‌بنیان رتبه بیستم کشور را داشت که با توجه به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری، شاهد رشد شتابان در این زمینه هستیم.
رئیس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه از نظر رشد شرکت‌های دانش‌بنیان از متوسط کشوری عقب‌تر نیستیم، گفت: اکنون ۶۰ شرکت دانش‌بنیان ثبت‌شده در استان داریم و ۳۰ شرکت دیگر نیز ارزیابی‌های اولیه آن انجام شده است که برخی از آنها شرایط و توانایی، دانش‌بنیان‌ شدن را دارند.
وی بیان کرد: هدف‌گذاری ما تا پایان امسال دو برابر کردن تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در استان است که امیدواریم محقق شود.
غفاری گفت: برای تحقق شعار امسال، کارگروه ویژه‌ای در استان شکل گرفته و تاکنون سه تیم از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای بررسی پرونده‌ها، ارائه مشاوره، بررسی و رفع مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و … به استان گلستان سفر کرده‌اند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

کلید مقابل را فعال کنید