کد خبر:7149
پ

فاز نخست “جشنواره گلی برای دوست” با هدف ارتقاء فرهنگ گل دوستی و گل‌پروری پایان یافت

قدس ولی: فاز نخست “جشنواره گلی برای دوست” با هدف ارتقاء فرهنگ گل دوستی و گل‌پروری پایان یافت رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از اتمام فاز اول جشنواره گلی برای دوست با ارتقاء فرهنگ توسعه فضای سبز و گل‌پروری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، مهستی قدس ولی پیرامون […]

قدس ولی:
فاز نخست “جشنواره گلی برای دوست” با هدف ارتقاء فرهنگ گل دوستی و گل‌پروری پایان یافت

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از اتمام فاز اول جشنواره گلی برای دوست با ارتقاء فرهنگ توسعه فضای سبز و گل‌پروری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، مهستی قدس ولی پیرامون جشنواره گلی برای دوست بیان داشت: سازمان فضای سبز با همکاری ۳۶ مدرسه به ۳هزار و ۷۶۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در قالب ۸ هزار و ۱۵۲ نفرساعت آموزش تئوری، علمی و عملی در زمینه تکثیر و نگهداری گل و گیاه داده است.

وی خاطرنشان کرد: در فاز اول که مرحله اهدای گلدان، تکثیر و کاشت گل توسط دانش آموزان می باشد، دانش آموزان نحوه کاشت گیاه را فرا گرفته و طی مدت سه ماه از گیاه خود مراقبت و نگهداری می کنند.

قدس ولی در ادامه افزود: دانش آموزان در فاز دوم این جشنواره که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می گردد، گلدانهای خود را به بهترین دوست خود هدیه می‌دهند و به این روش با فرهنگ اهدای گل آشنا می‌شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

کلید مقابل را فعال کنید