کد خبر:7532
پ

عزم دولت برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام وبیشتر پروژه‌ها در ایام الله دهه فجراست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت:عزم دولت برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام وبیشتر پروژه‌ها در ایام الله دهه فجر در گلستان قابل افتتاح است. سید علی مهاجر روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن در جلسه شورای اطلاع‌رسانی گلستان اظهار کرد: پیشنهاد ما این است که کارگروه ارزیابی در شورای اطلاع‌رسانی تشکیل و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت:عزم دولت برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام وبیشتر پروژه‌ها در ایام الله دهه فجر در گلستان قابل افتتاح است.

سید علی مهاجر روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن در جلسه شورای اطلاع‌رسانی گلستان اظهار کرد: پیشنهاد ما این است که کارگروه ارزیابی در شورای اطلاع‌رسانی تشکیل و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر ارزیابی شوند.

وی افزود:در جنگ رسانه‌ای دشمن از  ساختارهای لازم در حوزه فضای مجازی محروم هستیم در حالی که امروز درگیر یک جنگ ترکیبی و غول رسانه‌ای قرار داریم ، فضای رسانه و اطلاع‌رسانی یک کار حرفه‌ای و هنرمندانه است و باید سناریونویسی صورت بگیرد و افراد حرفه‌ای روی خط خبررسانی قرار بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، با تاکید بر  ارائه هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی  بیشتر پروژه‌های ایام الله دهه فجر در گلستان قابل افتتاح است و این همان اقدام خوبی استکه باعث خوشحالی مردم خواهد شد،

وی اینکه دولت بر روی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام متمرکز شده اقدامی ارزشمند و امیدبخش است افزود:مقام معظم رهبری در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن تعابیر متعددی داشتند و فرمودند مردم حتی اگر از من گِله‌مند باشد روز ۲۲ بهمن به میدان می‌آیند، ۲۲ بهمن روز انقلاب و دلدادگی مردم به شهدا، انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن است و باید هنرمندانه، مردم را برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − نه =

کلید مقابل را فعال کنید