کد خبر:6933
پ

طرح سرمایه گذاری اسلکه بندرترکمن زیر ذره بین دستگاه قضا

رئیس کل دادگستری گلستان از ورود دستگاه قضا به موضوع طرح سرمایه گذاری و گردشگری اسکله بندرترکمن خبر داد. به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حیدر آسیابی در دومین کارگروه مسئولان قضایی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی که امروز در دادگستری برگزار شد اظهار کرد: با درخواست مردم و پیگیری نماینده شهرستان […]

رئیس کل دادگستری گلستان از ورود دستگاه قضا به موضوع طرح سرمایه گذاری و گردشگری اسکله بندرترکمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حیدر آسیابی در دومین کارگروه مسئولان قضایی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی که امروز در دادگستری برگزار شد اظهار کرد: با درخواست مردم و پیگیری نماینده شهرستان بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی، بررسی ابعاد قرارداد سرمایه گذاری مربوط به اسلکه این شهرستا به بازرسی استان ارجاع می شود.
وی افزود: در صورت غیرقانونی بودن قرارداد، از طریق مبادی ذیربط نسبت به ابطال قرارداد اقدام خواهد شد و چنانچه مفاد آن قانونی باشد اجرای سریع تر طرح را که از ۱۵ سال پیش راکد مانده و اجرای آن می تواند تحولی در اشتغال و گردشگری منطقه ایجاد کند، پیگیری خواهیم کرد.
این مقام ارشد قضایی استان گلستان با بیان این که مهم ترین محورهای جلسه امروز، مباحث حقوق عامه در حوزه سلامت بود افزود: با ورود دادستانی مرکز استان دستگاه توموتراپی بیمارستان ۵ آذر گرگان که مدتها بلاتکلیف رها شده بود، تعیین تکلیف و با راه اندازی آن در آینده نزدیک خدمات درمانی به مبتلایان سرطان ارائه می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هشت =

کلید مقابل را فعال کنید