کد خبر:5537
پ

طرح بیمه مربیان ورزشی به مجلس ارائه شده است

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: طرح کارشناسی و نظرات فدراسیون در خصوص بیمه مربیان ورزشی به مجلس و به مرکز پژوهش های آن ارائه و با کمیسیون فرهنگی نیز در این خصوص گفتگو شده است و در حال حاضر منتظر تصمیم مجلس هستیم. یوسف بهتری در حاشیه گردهمایی رؤسای هیئت های استانی […]

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: طرح کارشناسی و نظرات فدراسیون در خصوص بیمه مربیان ورزشی به مجلس و به مرکز پژوهش های آن ارائه و با کمیسیون فرهنگی نیز در این خصوص گفتگو شده است و در حال حاضر منتظر تصمیم مجلس هستیم.

یوسف بهتری در حاشیه گردهمایی رؤسای هیئت های استانی کشور که در گرگان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳۵ رشته با عنوان انجمن و کمیته تحت نظر فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی فعالیت می کنند.

وی در خصوص نحوه ثبت سبک در فدراسیون توضیح داد: برای ثبت سبک ها روش مشخص است و وزارت ورزش درخواست را پس از بررسی به فدراسیون ارجاع می‌دهد.

وی ادامه داد: رشته های ورزشی ابتدا گروه بعد کمیته و سپس به انجمن تبدیل می شوند اما سبک ام ام ای (MMA) با توجه به جایگاه جهانی مستقیما به انجمن تبدیل شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

کلید مقابل را فعال کنید