کد خبر:6562
پ

طراحی سامانه‌های هوشمند نظارت بر بازار گلستان

استاندار گلستان گفت: با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش بنیان بومی استان، سامانه هوشمند نظارت بر بازار طراحی و وارد چرخه خدمت شود. حسن زندی به گزارش تحرک نو؛ علی‌محمد زنگانه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: یکی از راهکارهای حذف دلال و واسطه از بازار، افزایش سطح نظارت‌ها و استفاده از سامانه‌های […]

استاندار گلستان گفت: با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش بنیان بومی استان، سامانه هوشمند نظارت بر بازار طراحی و وارد چرخه خدمت شود.
حسن زندی به گزارش تحرک نو؛ علی‌محمد زنگانه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: یکی از راهکارهای حذف دلال و واسطه از بازار، افزایش سطح نظارت‌ها و استفاده از سامانه‌های هوشمند و نظارت هوشمند است.
وی افزود: برای بهبود نظارت و عملکرد، در بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند و استفاده از ابزار روز اولویت جدی استفاده از توان شرکت‌های بومی به ویژه شرکت‌های دانش بنیان است.
استاندار گلستان با تقدیر از تلاش تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ در ثبات بازار بیان کرد: با حمایت و پشتیبانی مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی وبا رایزنی‌های انجام شده سهمیه ارسالی مرغ ارسالی ازگلستان به تهران ۵۰ تن کاهش یافته و به ۲۰۰ تن رسیده است.
زنگانه افزود: این باعث فرصت بازاریابی برای تولیدکنندگان دراستان افزایش یابد وباعث بهبودی بازار شود.
وی به تاثیرات مثبت اجرای طرح عادلانه‌سازی نظام پرداخت یارانه اشاره کرد و گفت: در چنین بازاری، تولیدکنندگان درصددخواهندبود با بهبود کیفیت کالای تولیدی وبا قیمت معقولانه، بازار خرید و فروش را از آن خود کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هفده =

کلید مقابل را فعال کنید