کد خبر:7019
پ

ضرورت برندسازی مفاخر و قابلیت‌های شهر

شهردار گرگان گفت: به منظور برندسازی شهر گرگان لازم است به صورت جامع، مفاخر و قابلیت‌های شهر را برای معرفی به دیگران به تصویر بکشیم. به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید محمدرضا سیدالنگی در کمیته برندسازی شهر گرگان، اظهار کرد: گرگان رنگین‌کمانی از اقوام و تنوع اقلیمی است، زیرا از طبیعت بکر از جمله […]

شهردار گرگان گفت: به منظور برندسازی شهر گرگان لازم است به صورت جامع، مفاخر و قابلیت‌های شهر را برای معرفی به دیگران به تصویر بکشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید محمدرضا سیدالنگی در کمیته برندسازی شهر گرگان، اظهار کرد: گرگان رنگین‌کمانی از اقوام و تنوع اقلیمی است، زیرا از طبیعت بکر از جمله صحرا، کوهستان و دریا برخوردار بوده و شرایط را برای سکونت دائمی مهاجران از سراسر کشور فراهم کرده است.
شهردار گرگان افزود: به منظور برندسازی شهر گرگان لازم است به صورت جامع، مفاخر و قابلیت‌های شهر را برای معرفی به دیگران به تصویر بکشیم.

جذابیت‌های شهر باید به منزلت شهری تبدیل شود

حجت مقسم، عضو شورای اسلامی شهر گرگان نیز با تأکید بر اینکه جذابیت‌های شهر باید به منزلت شهری تبدیل شود، خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت جدید شهرداری گرگان، فرهنگی و اجتماعی است و به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیشرفت پروژه‌های عمرانی و توسعه و پیشرفت شهر به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم و لازم است در این زمینه تلاش جهادی انجام شود.
در ادامه بهزاد شهرابی، رئیس انجمن علمی بازاریابی استان گلستان تصریح کرد: شعار برندسازی از منظر شهری «شهر خلاق و هوشمند با درآمد پایدار» است؛ لذا با هدف تحقق توسعه پایدار شهری و پیشرو بودن در عرصه رقابت‌های ملی و بین‌المللی گردشگری در مدیریت شهری شهرداری گرگان تشکیل شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سیزده =

کلید مقابل را فعال کنید