کد خبر:2701
پ

صدور 31 پروانه کاربرد علامت استاندارد در گلستان

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد گلستان از صدور ۳۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده های واحدهای تولیدی استان، در طی ۵ ماهه نخست سال 1400 خبر داد.به گزارش تحرک نو، محمد امان بائی با بیان اینکه علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولید‌کننده یا ارائه‌کننده خدمت به رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق […]

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد گلستان از صدور ۳۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده های واحدهای تولیدی استان، در طی ۵ ماهه نخست سال 1400 خبر داد.
به گزارش تحرک نو، محمد امان بائی با بیان اینکه علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولید‌کننده یا ارائه‌کننده خدمت به رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استانداردهای ملی و همچنین اطمینان خاطر در مصرف کننده است، اظهار داشت: در ۵ ماهه نخست سال جاری در جلسات کمیته علائم و کنترل کالای برگزار شده در اداره کل استاندارد استان گلستان، تعداد ۳۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده های واحدهای تولیدی استان صادر شد.
وی افزود: از ۳۱ پروانه صادر شده برای واحدهای تولیدی استان، تعداد ۳۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی بوده است.
رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد با اشاره به این که پروانه های صادر شده در ساختمانی و معدنی، بسته بندی و سلولزی، شیمیایی، غذایی و کشاورزی و برق و الکترونیک است، خاطر نشان کرد: هر قدر در زمینه گسترش استاندارد سازی در جامعه به ویژه محصولات صنعتی، کشاورزی و خدماتی و ترویج آن تلاش و کوشش شود اقتصاد جامعه محکم تر می شود.
امان بائی تصریح کرد: طی ۵ ماهه نخست سال 1400 نیز ۲۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد ابطال، ۲۳ پروانه تعلیق و ۵۹ پروانه نیز تمدید گردید.
وی در پایان با اشاره به اینکه رعایت استانداردها کشور را به مسیر پیشرفت و توسعه سوق می‌دهد، خواستار توجه به این مهم از سوی تمام افراد به ویژه واحدهای تولیدی ـ خدماتی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 9 =

کلید مقابل را فعال کنید