کد خبر:7234
پ

صادرات ۱۲۰۰ تن مرغ از گلستان به کشور های همسایه

مدیر کل دامپزشکی استان گلستان از صدور حدود ۱۲۰۰ تن گوشت مرغ در سال جاری از مبدا استان گلستان به کشور های همسایه خبر داد. علی کاووسی اظهار کرد: در حال حاضر از ۱۴ کشتارگاه صنعتی طیور در استان، ۶ کشتارگاه موفق به دریافت کد آی . آر برای صادرات گوشت مرغ شده اند که […]

مدیر کل دامپزشکی استان گلستان از صدور حدود ۱۲۰۰ تن گوشت مرغ در سال جاری از مبدا استان گلستان به کشور های همسایه خبر داد.
علی کاووسی اظهار کرد: در حال حاضر از ۱۴ کشتارگاه صنعتی طیور در استان، ۶ کشتارگاه موفق به دریافت کد آی . آر برای صادرات گوشت مرغ شده اند که تا پایان سال جاری یک کشتارگاه دیگر به این تعداد اضافه خواهد شد.
وی گفت: کشتارگاه هایی اجازه صادرات گوشت مرغ به کشورهای همسایه را دارند که از این سازمان کد آی.آر دریافت کرده باشند.
وی تصریح کرد: رعایت الزامات ساختاری و تجهیزات و مواردی مانند نوع برچسب، بسته بندی و نوع حمل برای محصولات صادراتی اهمیت ویژه دارد که باید مورد توجه تولیدکنندگانی که قصد صادرات مرغ دارند قرار گیرد.
وی از صدور حدود ۱۲۰۰ تن گوشت مرغ در سال جاری از مبدا استان گلستان به کشور های همسایه خبر داد و افزود: امیدواریم دولت بتواند با با برنامه ریزی های مناسب جهت تامین گوشت مرغ کشور، شرایط پایدار و ثابتی را برای صادرات مرغ بوجود بیاورد تا شاهد ارز آوری بیشتری از این محصول استراتژیک برای کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

کلید مقابل را فعال کنید