کد خبر:6565
پ

شناسایی و دستگیری اعضای یک باند کارچاق کن در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری ۵ عضو یک باند کارچاق کن در یکی از حوزه های قضایی استان خبر داد. به گزارش زندی ازتحرک نو؛ حیدر آسیابی گفت: اعضای  باند ۵ نفره با همدستی کارشناسی که عضو این گروه بود در ازای دریافت سکه، در پرونده هایی که نیاز به ارزیابی املاک بود، ارزش […]

رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری ۵ عضو یک باند کارچاق کن در یکی از حوزه های قضایی استان خبر داد.

به گزارش زندی ازتحرک نو؛ حیدر آسیابی گفت: اعضای  باند ۵ نفره با همدستی کارشناسی که عضو این گروه بود در ازای دریافت سکه، در پرونده هایی که نیاز به ارزیابی املاک بود، ارزش زمین ها و املاک را چندین برابر ارزش واقعی  ، ارزش گذاری و به این ترتیب به مجرمین برای آزادی از زندان کمک می کردند .
وی افزود: این افراد فقط در یک پرونده ، ۵ سکه طلا و صد میلیون تومان پول نقد دریافت کرده بودند.
آسیابی تاکید کرد: عزم دادگستری استان بر شناسایی کارچاق کن ها و مبارزه با فساد جدی است و همکاری مردم که با ارسال گزارش های خود به سامانه پیامکی دیده بان حفاظت و اطلاعات به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷ ، دادگستری ِ استان را همراهی می کنند .
آسیابی افزود: این سامانه پیامکی، پل ارتباطی برای کسانی است که می‌خواهند فساد اداری و کارچاق کنی در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه قوه قضاییه شامل اداره های بازرسی، اداره ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و اداره کل زندان ها و همچنین وکلا و کارشناسان را، در استان افشا کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =

کلید مقابل را فعال کنید