کد خبر:3493
پ

سی و دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی نیروی انتظامی کشوربه میزبانی استان کردستان برگزارشد

سی و دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی نیروی انتظامی با شناخت تیم ها و نفرا‌ت برتر به کار خود پایان داد. این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) در دو بخش کاراته آزاد و کنترلی با حضور ۲۹۲ نفر در غالب ۲۹ تیم از استان‌ها و یگان‌های مستقل در گروه […]

سی و دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی نیروی انتظامی با شناخت تیم ها و نفرا‌ت برتر به کار خود پایان داد.

این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) در دو بخش کاراته آزاد و کنترلی با حضور ۲۹۲ نفر در غالب ۲۹ تیم از استان‌ها و یگان‌های مستقل در گروه کارکنان ناجا طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ آذرماه با قضاوت ۲۵ داور که علی احمدی داور بین المللی نیز در این دوره از مسابقات حضور داشت .

این مسابقات به میزبانی فرماندهی انتظامی استان کردستان در سالن آزادی شهرستان سنندج برگزار شد.

در پایان در بخش کاراته آزاد فرماندهی یگان ویژه ناجا که بیشتر آن را کاراته کاران گلستانی تشکیل می دهند به عنوان قهرمانی دست یافت.فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و فرماندهی مرکز آموزش ولیعصر تبریز در جای سوم ایستاد.

در بخش کاراته کنترلی بازهم یگان ویژه ناجا روی سکوی قهرمانی ایستاد.

فرماندهی انتظامی استان مازندران عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کرد و دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا هم سوم شد. کاپ اخلاق این دوره هم به فرماندهی انتظامی استان کردستان اهدا شد.

مراسم پایانی و اهدا مدال‌ها با حضور سردار آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان،چراغی معاون مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و سردار لقایی و مدیران استان کردستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + شانزده =

کلید مقابل را فعال کنید