کد خبر:8004
پ

سی امین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری سی امین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به میزبانی استان گلستان خبر داد. حامد ملاحسنی اظهارکرد: این دوره با هدف دانش افزایی و توانمندی علمی روانشناسان کل کشور به همت موسسه مردم نهاد رهپویان فردوس […]

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری سی امین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به میزبانی استان گلستان خبر داد.

حامد ملاحسنی اظهارکرد: این دوره با هدف دانش افزایی و توانمندی علمی روانشناسان کل کشور به همت موسسه مردم نهاد رهپویان فردوس جوان استرآباد برگزار می شود.

وی گفت: سی امین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده سراسر کشور در تاریخ ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه به میزبانی گلستان برگزار می شود.

وی افزود: تعداد ۱۰۰ نفر به صورت حضوری و ۴۶۰ نفر به صورت وبیناری در این دوره شرکت می کنند که امکان مشارکت در کارگاه و پرسش و پاسخ برای شرکت کنندگان مجازی این دوره هم فراهم شده است.

وی تصریح کرد: ابتدای این دوره با تدریس دکتر بهرام بختیاری سعید از متخصصین مشاوره فردی یا خانواده و استاد دانشگاه با دو موضوع فرایند مشاوره خانواده از اولین تماس تا اختتام و مرزهای اخلاقی در مشاوره همراه است .

ملاحسنی درخصوص  روز دوم گفت: این دوره هم با موضوع فنون پرسشگری برای زوجین با تدریس دکتر محمد صادق منتظری از اساتید برجسته دانشگاه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 2 =

کلید مقابل را فعال کنید