کد خبر:6162
پ

سهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری مهمترین هدف بنیادشهید است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری را مهمترین هدف بنیادشهید دانست و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار و فرصت ارزشمند و معنوی است که موجب توان بیشتر برای خدمت به بهترین بندگان خدا می‌شود. سرافیل وزیری در دیدار چهره به چهره با جامعه […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری را مهمترین هدف بنیادشهید دانست و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار و فرصت ارزشمند و معنوی است که موجب توان بیشتر برای خدمت به بهترین بندگان خدا می‌شود.

سرافیل وزیری در دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری استان  گفت: قدردانی و سپاس از خانواده‌های شاهد و ایثارگر را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می‌دانیم و لذا با تمام وجود قدردان رشادت‌ها و زحمات شهیدان و خانواده‌های گران‌قدرشان هستیم.
وی افزود: دیدار با جامعه ایثارگری موجب افزایش روحیه جهادی مدیران می‌شود و آنان را در خدمت‌رسانی مطلوب یاری می‌نمایند.
این مقام مسئول بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان‌تر تأکید و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با اتکا به همین فرهنگ نورانی است که امروز به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل‌شده است لذا باید راه شهدا را که جان خود را برای حفظ اسلام و انقلاب فدا کردند ادامه بدهیم و با ارتباط دائم با خانواده‌های این عزیزان مشی شهدا را در زندگی عملی خویش ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 2 =

کلید مقابل را فعال کنید