کد خبر:1906
پ

سفیران فرهنگی گلستان در تدارک محرم ۱۴۰۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه هیاهوی طرح «صیانت فضای مجازی» یک شیطنت رسانه‌ای است، گفت: این طرح کاملا حرفه‌ای و عقلایی برای حفاظت از امنیت، اقتصاد و حقوق مردم است. حجت‌الاسلام عباس گرزین اظهار کرد: خبرنگاران مظلوم‌ترین اقشار فرهنگی جامعه هستند و یکی از مهمترین کارهای انقلاب که ارتباطات است از طریق […]

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه هیاهوی طرح «صیانت فضای مجازی» یک شیطنت رسانه‌ای است، گفت: این طرح کاملا حرفه‌ای و عقلایی برای حفاظت از امنیت، اقتصاد و حقوق مردم است.

حجت‌الاسلام عباس گرزین اظهار کرد: خبرنگاران مظلوم‌ترین اقشار فرهنگی جامعه هستند و یکی از مهمترین کارهای انقلاب که ارتباطات است از طریق رسانه و خبرنگاران انجام می‌سود خبرنگاران امانت‌داران انقلاب هستند که باید مقام آنها را ارج نهاد.

وی با قدردانی از زحمات خالصانه خبرنگاران در انجام رسالت انقلابی‌شان تصریح کرد: پایبندی به اصول انقلابی و اخلاقی خبرنگاران که خود را آلوده به قلم‌فروشی نمی‌کنند قابل تقدیر است در زمانه‌ای که روابط بر ضوابط حاکم شده، وجود چنین خبرنگارانی باعث پیشرفت جامعه خواهد شد.

منافع عده‌ای از باندهای قدرت و ثروت از اجرای طرح صیانت از فضای مجازی به خطر افتاده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: خبرنگاران با رعایت اصول حرفه‌ای و انقلابی در اطلاع‌رسانی شفاف توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و یکی از منابع اطلاعاتی موثق شناخته شود جامعیت، اشرافیت و گستردگی این رسانه در سراسر نقاط کشور و فرامرزی نشانه کار حرفه‌ای است.

گرزین با بیان اینکه روحانیون و رسانه‌ها به عنوان مبلغ و سفیران آگاهی‌بخشی در جامعه هستند، گفت: برخود وظیفه می‌دانیم که از خاکریز رسانه و این جبهه جریان‌ساز حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه هیاهوی طرح «صیانت فضای مجازی» یک شیطنت رسانه‌ای است، گفت: این طرح کاملا حرفه‌ای و عقلایی برای حفاظت از امنیت، اقتصاد و حقوق مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه منافع عده‌ای از باندهای قدرت و ثروت از اجرای طرح صیانت از فضای مجازی به خطر افتاده است، افزود: این طرح در حقیقت حافظ امنیت و اقتصاد مردم است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 2 =

کلید مقابل را فعال کنید