کد خبر:2853
پ

سرقت تجهیزات باعث قطعی ارتباطات و نارضایتی مردم است

در دیدار فرمانده نیروی انتظامی گلستان با مدیر مخابرات منطقه گلستان بر همکاری بیشتر در خصوص پیشگیری از سرقت تجهیزات مخابرات تاکید شد. در این دیدار مدیرعامل مخابرات گلستان با بر شمردن چالش های ایجاد شده در اثر سرقت تجهیزات گفت:همکاری بین دستگاههای خدمت رسان با نهادهای قضایی و انتظامی می تواند در کاهش این […]

در دیدار فرمانده نیروی انتظامی گلستان با مدیر مخابرات منطقه گلستان بر همکاری بیشتر در خصوص پیشگیری از سرقت تجهیزات مخابرات تاکید شد.

در این دیدار مدیرعامل مخابرات گلستان با بر شمردن چالش های ایجاد شده در اثر سرقت تجهیزات گفت:همکاری بین دستگاههای خدمت رسان با نهادهای قضایی و انتظامی می تواند در کاهش این معضل کمک کند و تسریع خدمت رسانی و واگذاری به موقع و باکیفیت سرویسها را درپی داشته باشد.
غلامعلی شهمرادی با تشریح اقدامات انجام شده توسط مخابرات در زمینه کاهش سرقت تجهیزات افزود:قطعی ارتباطات موجب نارضایتی مردم است و این مشکل ما را اهداف سازمانی مخابرات دور خواهد کرد.
فرمانده نیروی انتظامی گلستان نیز ضمن قدردانی از تلاشهای مخابرات در راستای کمک به نیروی انتظامی و همکاری در زمینه کاهش سرقت اذعان کرد:اقدامات نهاد انتظامی به صورت سختگیرانه جهت دستگیری سارقان ادامه دارد و راهکارهای پیشنهادی دستگاههای خدمت رسان حتما اجرایی خواهد شد.
سردار دادگر با تاکید بر دارا بودن ظرفیت بالقوه استان در حوزه منابع انسانی،سرمایه گذاری در این زمینه را موجب شکوفایی و توسعه استان بر شمرد و آنرا عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

کلید مقابل را فعال کنید