کد خبر:6875
پ

سازندگان برای نوسازی بافت های فرسوده با مردم مشارکت کنند

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل ستاد بازآفرینی شهری ایران گفت: از سازندگان می خواهیم برای نوسازی بافت های فرسوده در کنار مردم قرار بگیرند و این اقدام را سرعت ببخشند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید محمد آیینی در سفر به گلستان در بازدید از بافت های فرسوده شهرستان رامیان اظهار […]

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل ستاد بازآفرینی شهری ایران گفت: از سازندگان می خواهیم برای نوسازی بافت های فرسوده در کنار مردم قرار بگیرند و این اقدام را سرعت ببخشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید محمد آیینی در سفر به گلستان در بازدید از بافت های فرسوده شهرستان رامیان اظهار کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مردم برای استفاده از بسته های تشویقی نوسازی واحد های مسکونی ترغیب شوند.
وی افزود: مردم برای نوسازی بافت فرسوده از ۵۰ درصد تخفیف در عوارض پروانه و تراکم ساخت برخوردار هستند که می تواند تا ۱۰۰ درصد هم برسد.
وی گفت: شهرداری ها باید پروانه را در حداقل زمان ممکن صادر کنند که قانون این زمان را دو هفته تعیین کرده است.
معاون راه و شهر سازی تصریح کرد: کسانی که در محدوده های مصوب بافت فرسوده ساکن هستند می توانند بدون رعایت شرایط چهارگانه از تسهیلات نهضت ملی مسکن استفاده کنند.
وی با اشاره به بهره گیری از تسهیلات نوسازی از محل تسهیلات اشتغال زایی اظهار کرد: این تسهیلات در شهر های استان ۳۵۰ میلیون تومان است که ۱۵۰ میلیون تومان آن صفر درصد است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شانزده =

کلید مقابل را فعال کنید